Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 20:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Hvilken slags sub amp??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
EXTANDED
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 60
Sendt: 07 September 2005 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

Hej jeg har en passiv 12" bil sub på 500w til at stå. Og har længe overvejet at få en forstærker til den.

Jeg har ikke ret mange penge, så har haft en af de her tre i tankerne.

Hvilken ville i vælge?

http://hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=136&sub =0&page=1

 

http://hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=258&sub =0&page=2

 

http://hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=245&sub =0&page=3

Til top Vis EXTANDED's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af EXTANDED
 
kagemand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 August 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 318
Sendt: 07 September 2005 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

Jeg ville helt klart vælge løsning nummer 2, fordi du skal i hvert fald op i den størrelse hvis du skal trække en 12" bas.



__________________
Hellere være stor og doven, end lille og vågen.



Til top Vis kagemand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kagemand
 
Jesper001
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 326
Sendt: 29 September 2005 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Jeg ville ikke vælge nogen af dem, der er ganske simpelt ikke nok effekt i skidtet, brug en MDS PH200 eller en hypex eller tommesen forstærker...

__________________
-Hold nu den kontaktor inde for helvede!!!

- Jamen, det ryger!

- Jaja, Hold nu kæft og hold den inde!!
Til top Vis Jesper001's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper001
 
wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 29 September 2005 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

vil os mene at de ik er kraftige nok.. har selv den nederste og den ka ik trække min 12" men gør det fint med min 6" som den er købt ind til
Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer
 
mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4790
Sendt: 29 September 2005 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Kommer an på dit behov, og 12" enhedens egenskaber... Måske vil Jamoen kunne klare det, den er da til at betale. Men et så generelt spørgsmål er ikke nemt at besvare.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon
 
Jesper001
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 326
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Nahh...Jamoen er måske slet ikk' så tosset endda, men som mollecon siger, er det jo ikk' nemt at svare på. Ellers så afprøv det, pas godt på modulet og aflever det igen hvis det ikk' passer dig!

__________________
-Hold nu den kontaktor inde for helvede!!!

- Jamen, det ryger!

- Jaja, Hold nu kæft og hold den inde!!
Til top Vis Jesper001's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper001
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes