| Sendt: 29 September 2005 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville ikke vælge nogen af dem, der er ganske simpelt ikke nok effekt i skidtet, brug en MDS PH200 eller en hypex eller tommesen forstærker...
__________________ -Hold nu den kontaktor inde for helvede!!!
- Jamen, det ryger!
- Jaja, Hold nu kæft og hold den inde!!
|