Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Beregning af kabinet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren Korsgaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 45
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

Vi har fået foræret nogle rigtig fede high end enheder. intil nu har de bare været tilfældigt monteret i en til lejligheden lavet kasse. Det kunne være fedt at lave det helt rigtige kabinet. Hvis nu jeg skruer enhederne ud af kassen og finder ud af hvad de hedder og evt data på dem er det så muligt at få lidt hjælp til at beregne det ultimative kabinet? Vi kan sagtens lave kabinettet men er novicer udi selve beregnings delen. Dette gælder for så vidt også udregningen af filtret.
På forhånd mange tak



__________________
MVH
Søren Korsgaard
Til top Vis Søren Korsgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren Korsgaard
 
syncroniq
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
DAT - lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1715
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

Hey,

Hvis du har data på enheden, kan vi sagtens beregne et kabinet. Filteret kan desværre ikke beregnes. Det skal udmåles.

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted
 
mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4790
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Her er beregningsprogrammer (men, som Syncroniq bemærker, er data en nødvendighed!):

http://www.linearteam.dk/default.aspx?pageid=isdonline

Hvis du kan give os enhedernes navne/data, kan det da være, at nogle medlemmer her har en ide om filtre.

Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon
 
syncroniq
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
DAT - lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1715
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Hey,

ISD-Online er et fint overskueligt program. Hvis du har spørgsmål, så skriv endelig her.

Ud fra mærke og model på dine enheder kan vi måske støve parameter frem. Har du dem ?

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes