| Sendt: 29 April 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet at plotte disse data ind i winisd og har fået følgende grafer,
Gain: http://peecee.dk/?id=37338
Phase plot: http://peecee.dk/?id=37339
Group delay: http://peecee.dk/?id=37340
Den gule linje er et lukket kabinet på 100l, denne har en Qtc på 0.81
Den blå linje er et kabinet på 100l med basrefleks, her kan jeg ikke se hvad Qtc er
Den grønne linje er et kabinet på 120l med basrefleks.
Bliver bassen sværre at kontrolere i et kabinet med basrefleks, i et lukket kabinet vil luften inde i kabinettet jo hjælpe med at kontrolere enheden, er det ikke lidt anderledes i et kabinet hvor der er et stort hul i?
Hvad vil i anbefale at der bygges, med eller uden basrefleks, den skal primært bruges til film, så det skal være til hifi ikke buller bas. __________________ Med venlig hilsen
Mindstorm
|