Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: hjælp til samling af delefilter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
christian m
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 406
Sendt: 29 April 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

hej jeg er måske ved at købe et byggesæt højtalere med tegninger til filter og det hele men jeg er ikke så stiv i at læse og forstå sådan en tegning ,hvis jeg kommer så langt at jeg køber sættet er der måske nogle der gider at hjælpe mig med samling af filteret for et par flasker vin eller noget,det kunne være lækkert ,det er i kbh området.Mvh Christian

Til top Vis christian m's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af christian m
 
syncroniq
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
DAT - lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1715
Sendt: 29 April 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Hey,

Jeg ved at hvis du køber kittet ved DanskAudioTeknik, kan du tage ned i butikken og spørge dem, personligt. Jeg vil anbefale dig at købe det der, når du ikke har prøvet det før og føler dig usikker.

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted
 
m@dsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 December 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 718
Sendt: 30 April 2006 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Du ringer bare min ven

m@dsen



__________________
Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden!
Sandheden er der ude, man skal bare lede!
Til top Vis m@dsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af m@dsen
 
christian m
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 406
Sendt: 30 April 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

tak ma@sen jeg ringer,ses

Til top Vis christian m's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af christian m
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes