| Sendt: 29 April 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg er måske ved at købe et byggesæt højtalere med tegninger til filter og det hele men jeg er ikke så stiv i at læse og forstå sådan en tegning ,hvis jeg kommer så langt at jeg køber sættet er der måske nogle der gider at hjælpe mig med samling af filteret for et par flasker vin eller noget,det kunne være lækkert ,det er i kbh området.Mvh Christian
|