Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Ny mellemtone (erstatning) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kim B
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 60
Sendt: 30 April 2006 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg skal have udskiftet mine mellemtonenheder, men er i tvivl om hvor jeg skal skaffe dem fra.

Enhederne er nogle små 80 mm enheder. Det er 4 ohms og så ved jeg ikke meget mere.

Det er nogle ITT enheder og der står flg. på dem: 4 ohms/2373. LPB 80/19/120 FS. 49131 / 10275.

Hvad betyder LPB og FS ? De 80 må være diameter, men hvad med de andre tal. Hvor meget betyder det lydmæssigt at det er de originale enheder ? Jeg har et foto af dem hvis det kan hjælpe nogen.

Jeg ved at de samme enheder også er produceret af Nokia og sidst af HAES. Det er til et par B&O højtaler og skal bruge 16 stk ialt.

Mvh

Kim Bernhart

Til top Vis Kim B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim B
 
Roadrunner-DK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 30 April 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Det er nok nogle billige enheder fra kina eller lingnende

ring dog til B&O og hør dem ad, har hørt at de kun giver 22kr pr. stk til deres topmodel



__________________
Med venlige hilsner
Søren Andersen
Til top Vis Roadrunner-DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roadrunner-DK
 
Kim B
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 60
Sendt: 30 April 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Jeg har talt med b&o og de skal have 295.- pr stk, derfor gerne alternativer.

Mvh

Kim

Til top Vis Kim B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim B
 
Roadrunner-DK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 30 April 2006 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Hvis man ikke kender de dataer der er for enhederne så tror jeg det bliver svært, kan du ligge et par billeder op ?

 



__________________
Med venlige hilsner
Søren Andersen
Til top Vis Roadrunner-DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roadrunner-DK
 
Kim B
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 60
Sendt: 30 April 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Roadrunner-DK skrev:

Hvis man ikke kender de dataer der er for enhederne så tror jeg det bliver svært, kan du ligge et par billeder op ?

 

Hej Anders,

Jeg har lagt et billede op af bagsiden under mit diy projekt. Håber det kan hjælpe.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39065&P N=1&TPN=1

Hilsen

Kim

 

Til top Vis Kim B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim B
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes