Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Ølvogn! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brejne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 30 Juli 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Hey gutter!

Da vi sidst havde lidt party nede ved åen, blev vores headunit til den gamle ølvogn STJÅLET (f**k tyve)!!

Og nu har jeg så gået og tænkt over, at vi sgu mangler noget musik, og det skal helst spille HØJT uden at skratte!

Jeg vil så bygge det op i glasfiber, og give det en gang flot lak, men alt det har jeg styr på!

Nu kommer spørgsmålet endelig! :

Jeg vil nok bruge MAX 1000kr, og det er VIRKELIG max!! Vil MEGET gerne kune bruge 4-500kr, men tror desværre ikke det er muligt :( - men kom med forslag!

Jeg vil gerne vide hvilke højtalere jeg skal bruge!

Har tænkt på et komponentset, og så en 8" bas. Nogen der kan give ideér til hvad jeg kan bruge ?

Jeg skal også have en forstærker - men hvilken ?

Og mit allerstørste spørgsmål er: Kan jeg godt slutte en Mp3 afspiller til, som headunit?

Hvis det er muligt - skal jeg vel have en større forstærker ? Håber VIRKELIG der er nogen der kan svare, som ved hvad de snakker om!

Jeg har så tænkt mig at koble et batteri på, fra en bil, så højtalerne får nok strøm!

Mvh Simon ! (hvis ikke i forstår hvad jeg mener, så skriv)

hclyd
Lukket konto
Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!

Bruger siden: 06 Juni 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 30 Juli 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Velkommen til.

Tag en tur forbi Thansen, eller den dba.dk, og køb noget bilstereo. Findes også headunits der tager mp3 input.

Mvh.

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 30 Juli 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

hclyd skrev:

Velkommen til.

Tag en tur forbi Thansen, eller den dba.dk, og køb noget bilstereo. Findes også headunits der tager mp3 input.

Mvh.

Enig - indtil videre må du nøjes med ovenstående eller eksempelvis www.bilsteroforum.dk, da HIFI4ALL.DK ikke omhandler carfi.

Tråden lukkes.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes