| Forfatter |
|
Jonnravn Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 473
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er i gang med et lille forstærker projekt, og i den forbindelse var det min plan at bruge nogle Lundahl transformere (helt præsis 1545A)i indgangene på hver kanal......Men jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan købe dem!?
Er der nogen herinde der kender et sted der sælger Lundahl's audiotransformere, så lad mig endeligt høre!
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jonnravn Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 473
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for linket, men er der ikke nogen lidt tættere på vore egne himmelstrøg?
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo tag kontakt til lunddahl selv, de sælger dem direkte til dig til uhyre gode priser.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonnravn skrev:
| Tak for linket, men er der ikke nogen lidt tættere på vore egne himmelstrøg? |
|
|
Ja OK, jeg kan godt se at Belgien er lidt af en udfordring, hvis du vil hente dem selv ved sælger  Men ellers kan det vel være ligemeget, om de bliver sendt fra et sted i Belgien eller DK - tænker jeg! Men OK, du tænker måske anderledes... Under alle omstændigheder kan jeg anbefale at handle ved ham. Jeg har aldrig købt Lundahl, men på andre dele er hans priser er ofte noget bedre end i DK og han sender hurtigt... EDIT: Ser lige, at Lundahl sælger direkte, og det er da endnu bedre... Hilsen, Morten
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://sc-sound.dk/
eller Lundahl direkte  men jeg tror nu at Sc-sound kan defineres som "Local distributor"
|
| Til top |
|
| |
Nightpuma Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 660
|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hei
Jeg har købt lidt forskellig af Benny Glass (Aquablue), og jeg er ikke godt fornøyd med han. Han pakker varene meget dårlig og tar altfor meget i fragt. Jeg har købt min sidste stump fra han.
Jeg kan heller anbefale http://www.jacmusic.com i Tyskland. Fantastisk service og hurtig sending. Han sælger Lundahl. Det er også kun 16% moms i Tyskland.
Asbjørn
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt Lunddahl hos SC-Sound i Tåstrup, som Sjoenne linker til. Jeg ved ikke om de pakker og sender, da jeg bare gik ind i biksen.
Jeg ved ikke hvad de har på lager, men jeg er ret sikker på at Lunddahl transformatorer er ca samme pris hos alle forhandlere. Jeg surfede nemlig godt rundt, og fandt ud af at de steder hvor de havde dem som 'restlager' etc til lidt lavere priser, alligevel ikke havde varerne.
Så ring til SC sound, og bestil dem der. De er alle pengene værd.
|
| Til top |
|
| |