| Forfatter |
|
tadman Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 438
|
| Sendt: 03 November 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yep, så kom de endelig på det danske maked efter flere års venten, og hvilken nyhed. Hørte dem i dag hos DAT. Selvom DAT kun havde lavet en hurtig og ikke helt optimal opstilling med den mindste Hypex og det indbyggede filter i denne (som jeg fra tidligere erfaringer er skeptisk overfor), så var der altså tale om vellyd for meget meget små penge. Havde ikke mine egne testcd'er med, så kunne ikke tjekke hvor dybt modulet gik. Hvorom alting er, så lød det i mine ører som om, at modulet, altså Lat 500, ikke havde megen egenlyd og det også gik pænt dybt. Prisen, sølle 1800 dkr per unit! Det kalder jeg et vaskeægte kup!
Er der nogen herinde som har erfaringer med dette modul og måske også med LAT 700?
Hvor langt kan man ex. dele oppe? Hvor langt oppe lyder den godt? Skriv endelig. Dette modul er simpelthen den bedste nyhed til seriøs lyd i mange mange år efter min mening.
vh
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 03 November 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vincent. har nogle erfaringer med LAT-driverne. Jeg hørte dem hjemme hosmig for en uge siden i hjemmebyggede kasser. De virkede ret overbevisende
mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
tadman Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
|
Vincent. har nogle erfaringer med LAT-driverne. Jeg hørte dem hjemme hosmig for en uge siden i hjemmebyggede kasser. De virkede ret overbevisende
mvh
Brok
|
|
|
KOM SÅ DRENGE, DER MÅ DER VÆRE ANDRE SOM HAR HØRT DISSE...
|
| Til top |
|
| |
ully Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahhh har lige været på besøg hos Tymphany Fik kun hørt deres Full Range 2" + 3" enheder, de er ret imponerende, LAT'en stod ellers også klar, men der var ikke tid til en lytter :-(
|
| Til top |
|
| |
Vincent. Branchemedlem

Lightnsound.dk
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tadman vi kan ikke være uenige om at det her er en glædelig nyhed for os glade selv bryggere.. Den lyder rigtig godt og tager glædeligt noget mad.. Jeg har smækket et sæt kasser sammen på 40 liter netto volumen med basrefleks port det er ikke helt skævt men der er rigtig mange muligheder med den her enhed.. Et er dog sikkert man får ikke rigtig noget godt ud af at dele meget højere end et par hundred Hz... Det er også min erfaring at den har meget lidt egen lyd... Du skal være velkommen til at få et lyt hos mig hvis det kunne friste..
__________________ Jeg høre musik ikke teknik
|
| Til top |
|
| |
tadman Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vincent. skrev:
|
Tadman vi kan ikke være uenige om at det her er en glædelig nyhed for os glade selv bryggere.. Den lyder rigtig godt og tager glædeligt noget mad.. Jeg har smækket et sæt kasser sammen på 40 liter netto volumen med basrefleks port det er ikke helt skævt men der er rigtig mange muligheder med den her enhed.. Et er dog sikkert man får ikke rigtig noget godt ud af at dele meget højere end et par hundred Hz... Det er også min erfaring at den har meget lidt egen lyd... Du skal være velkommen til at få et lyt hos mig hvis det kunne friste..
|
|
|
Hej
Det kunne da være sjovt med et besøg, men det bliver først et stykke hen i det nye år, da der lige er nogle kandidateksamener, som skal overstås.
Men lad os holde tråden, jeg regner i hvert fald med selv, at købe nogle units i nær fremtid. Enten to 700 eller fire 500, stor lyd skal der til.
vh,
|
| Til top |
|
| |
Vincent. Branchemedlem

Lightnsound.dk
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tadman du skal nok lige prøve dem af inden du køber 4 lat 500 der er helt godt smæk på dem når de får noget mad..
__________________ Jeg høre musik ikke teknik
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tadman Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så drenge, flere inputs tak. Tror DAT demonstrerer dem på udstillingen, så bak op omkring dem.
|
| Til top |
|
| |