Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 475
Sendt: 22 November 2007 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
Jeg søger en simpel konstruktion. Jeg er ikke elektronikekspert, men kunne godt tænke mig at prøve kræfter med det. Der skal være mulighed for tre indgange på den. Hvis nogle af jer har et godt forslag så kom med ud med det. Jeg ønsker ikke et byggesæt, men nogle simple diagrammer og komponentliste. Hvis det findes.
Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
Sendt: 22 November 2007 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
Ja og ?
Jeg skrev "den rørforforstærker som Ny Elektronik konstruerede førend "The bastard".
Hermed mente jeg den konstruktion i Ny Elektronik før "The Bastard" konstruktionen.
Er det her at jeg bør skrive at der altså er tale om en anden konstruktion end "The Bastard" ?
En tidligere arbejdskollega har prøvet at bygge både " The bastard" og rørforforstærkeren fra Ny Elektronik før end "The bastard".....
Efter min kollegas udsagn er der mere hul igennem på den ældre konstruktion end " The Bastard" - konstruktionen. Efter hans udsagn er det mest positive ved "The Bastard" dens RIAA....ikke dens linietrin......
Med hensyn til den ældre konstruktion skal man sørge for at få tilføjet de forskellige rettelser som der kom i de efterfølgende blade....Der var vist nok en rør-guru ind over projektet som fik fjernet diverse "børnesygdomme" inden den blev rigtig "okay".....
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
Sendt: 22 November 2007 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
ASML skrev:
Ja og ?
Jeg skrev "den rørforforstærker som Ny Elektronik konstruerede førend "The bastard".
Hermed mente jeg den konstruktion i Ny Elektronik før "The Bastard" konstruktionen.
Er det her at jeg bør skrive at der altså er tale om en anden konstruktion end "The Bastard" ?
En tidligere arbejdskollega har prøvet at bygge både " The bastard" og rørforforstærkeren fra Ny Elektronik før end "The bastard".....
Efter min kollegas udsagn er der mere hul igennem på den ældre konstruktion end " The Bastard" - konstruktionen. Efter hans udsagn er det mest positive ved "The Bastard" dens RIAA....ikke dens linietrin......
Med hensyn til den ældre konstruktion skal man sørge for at få tilføjet de forskellige rettelser som der kom i de efterfølgende blade....Der var vist nok en rør-guru ind over projektet som fik fjernet diverse "børnesygdomme" inden den blev rigtig "okay".....
Mvh.
ASML
det lyder spændende.. jeg må fluks på biblioteket og kigge efter de blade.. har selv the bastard og syns den gør det fint.
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
Sendt: 22 November 2007 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
ASML skrev:
Ja og ?
Mvh.
ASML
sorry. En af de ting jeg har hørt, er man skrue op for spændingen for at få mere hul igennem
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum