| Sendt: 20 Marts 2008 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg vil høre om der er nogle kloge mennesker her i påsken som kan løse mit problem...
Er blevet spurgt om jeg kan hjælpe med at bygget lyd i en designer stol, og det syntes jeg da ikke skulle være noget problem men der blev jeg klogere. planene var at bygge bose Companion® 3 ind i stolen dels pga. design kontrol panelet og dels så var der ikke noget at komme efter med lyden i proto typen, men har prøvet alt,,, lige så snart enheden sænkes ned i den kegle formet sæde/fod så forplanter bassen sig i sædet og forsvinde... kunne jo være bose var for specielle til at spille i andet en bose, så har købt et sæt http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=4106&pk=1 men lige lidt hjælper det, er blevet lidt bedre men langt fra godt. holder du bassen i hånden er der mere bas i den, end når den sidder monteret på en træplade nedsænket i keglen.
Så spørgsmålet er om materialet er TOTAL uegnet, det er lavet at Polyether som er en form for komprimeret brøndskum. Som sagt er for formen en kegle, kabinet volumen er ca, 10 liter, og materialet er ca 2 cm tyk og kan giver sig.
__________________ Det er godt nok godt.
|