Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 98
Sendt: 08 September 2008 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
Synes mine hjemmebyggede højttalere ser lidt bare ud uden et firma logo. Kan man f.eks. købe et Seas eller Scanspeak logo der kan pålimes fronten, eller er der andre der har en god ide?
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
Sendt: 08 September 2008 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
teddyjoe skrev:
Synes mine hjemmebyggede højttalere ser lidt bare ud uden et firma logo. Kan man f.eks. købe et Seas eller Scanspeak logo der kan pålimes fronten, eller er der andre der har en god ide?
Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 98
Sendt: 08 September 2008 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
Kjeldsen skrev:
teddyjoe skrev:
Du skal da have designet dit eget logo
Smag og behag - jeg ville føle det var lidt fimset.. Det er jo bare et klonet byggesæt fra Troels Gravesen og en kopi af et SA Talent kabinet. Jeg ville nu foretrække et lille relevant og pænt firma-badge - men måske det ikke kan fås?
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
Sendt: 09 September 2008 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
Jeg kan da nemt skaffe dig et par Jamo-logoer - så kan du give dine Talenter lidt klasse .
Men jeg vil i øvrigt give Kjeldsen ret. Det kunne jo være noget med en teddy i silhuet. Der findes en del firmaer der kan skære logoer i forskellige former for selvklæbende metal- eller plastfolie vha. computerstyrede skæreplottere.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum