Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 04:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Det ta’r kun 5 minutter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
emanon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004
Status: Offline
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Hej Allesammen

Jeg er studerende på Aalborg Universitet, og som 2. semester-projekt vil min gruppe og jeg konstruerer en 3-vejs højttaler.

Inden vi/jeg går igang ville vi dog gerne vide, hvad de fleste mennesker kræver af en højttaler. Derfor vil vi være taknemmelig, hvis der er nogen der gider at bruge 5 min på at udfylde dette spørgeskema: http://www.but.auc.dk/~nfo03/skema.php

Hvis der er nogle der er interesserede, skal jeg nok rapportere tilbage - Både hvad angår resultaterne, men selvfølgelig også når højttaleren bliver færdig.

Samme emne er oprettet under 'Højttalere'. Håber det er iorden

Til top Vis emanon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emanon

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Hej! Lyder om et spændende projekt ! Og fint at i kan bruge det som en del af jeres uddannelse . Har udfyldt skemaet - problemeter selvfølgelig at man er nødt til at forenkle tingene i et spørgeskema, men det er der desværre ikke noget at gøre ved.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

omegasteffy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 23:59 | IP-adresse registreret