Sendt: 14 Februar 2004 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
-> mollecon:
Ja, det er kewl nok at bruge det som en del af uddannelsen, men jeg glæder mig nu alligevel til at det kun handler om teknikken 
-> omegasteffy:
Jep, det er helt fint at være doven, når det er det smarteste. Indtil videre bliver svarene gemt i en textfil (men det er jo nærmest også bare en simpel database). Mht. server, så får hver gruppe på AUC/AAU tildelt eget /home-dir på webserveren, så det kan ikke være lettere.
Ja, højttaleren (vi bygger sandsynligvis kun én) vil svare nogenlunde til resultaterne fra spørgeskemaet. Dog skal det nævnes at det bliver en 3-vejs med aktivt filter. Det bliver sikkert også en gulvhøjttaler. Grunden til at vi vælger et aktivt filter er så'n set bare, at vi vil arbejde med operationsforstærkere.... og nå jo, jeg håber squ ikke det bliver over 15000kr, det vil uni nok ikke bevillige
-> Morten Nielsen:
Hehe... bare rolig. Skumle planer bliver kun udført i fritiden . Der bliver naturligvis genereret en cookie på svarerens maskine, men den kan man jo bare slette (så kan man også svare mere end én gang).
-> Mirro:
Tak skal du ha'. Jeg skal nok vende tilbage når vi engang har fået lavet statistik på dataene, og om ikke andet lægger vi en pdf-fil af den endelige rapport ud på nettet.
Til alle:
Det er jo heller ikke utænkeligt at jeg vender tilbage med andre spørgsmål vedr. konstruktionen. For selvom jeg er på vej til at blive elektronikingeniør, har jeg ingen erfarring mht. materialevalg og det er jo mindst ligeså vigtigt som design af delefilter og valg af enheder!
Endnu engang, tak for responsen!
/out
|