Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
Sendt: 31 Maj 2009 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
synes du skulle købe sådan en her, så kan du regulerer det istedet. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=105458&am p;searchArea=&Soegeord=
Det er surt at finde ud af din blæser ikke kan køre på 6 volt og så man skal til at købe en anden modstand skilde det hele ad og sådan.
Plus hvis du finder ud af din blæser ikke kan køle tilstrækkeligt så kan du altid skrue lidt op.
Bruger siden: 14 August 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 75
Sendt: 31 Maj 2009 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
Casper
det jeg vil var at jeg sku bare vide hvad modstnaden sku være så køber jeg et pot meter.. som netop køre fra 0 ohm til de XXX ohm.. dvs jeg kan regulere den.. for så vil jeg bygge den i kabinettet..
Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
Sendt: 31 Maj 2009 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
Grunden til at jeg forslog den zalman fanmate er fordi jeg selv har lavet det samme trick med min forstærker. Jeg ville nemlig også bruge et potmeter eller en trimmer modstand, men de er ikke lige til at få fat på, når modstanden skal være så lille.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum