Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
For nogen tid siden, var der (i en tråd jeg ikke kan finde) nogle brugere, der efterlyste steder, hvor man kan købe trafoer med specs efter egne ønsker.
Jeg kan i den forbindelse anbefale polske www.telto.pl , hvor jeg selv har handlet, da jeg fornyligt skulle bruge en specialviklet toroid. Prisen for et enkelt eksemplar af en ikke-standard vare har været særdeles konkurrencedygtig, mine ønskede specifikationer er overholdt, arbejdet er flot udført og ekspedtionstiden hurtig med produktionsstart på bestillingsdagen. GLS Express' leveringstid på en uge lader noget tilbage at ønske, men ændrer dog ikke ved en meget positiv helhedsoplevelse.
Teltos hjemmeside er lidt rodet og udelukkende på polsk, men trykkes der "sklep", som betyder "shop", er der masser af standardtrafoer at finde.
Lidt hjælpeinfo: TS-serien er alm EI kerne trafoer. TST-serien er alm toroid trafoer. TSL-serien er EI til audio brug. TSTL-serien er toroid til audio brug.
Men nu er det specialviklinger det handler om og er det sådan en, der ønskes, kan en meget hjælpsom Artur Kurosadowicz artur@telto.pl med fordel kontaktes direkte. Også på engelsk
Anbefales 
|