Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 16:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Specialviklede trafoer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
soka
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

For nogen tid siden, var der (i en tråd jeg ikke kan finde) nogle brugere, der efterlyste steder, hvor man kan købe trafoer med specs efter egne ønsker.

Jeg kan i den forbindelse anbefale polske  www.telto.pl , hvor jeg selv har handlet, da jeg fornyligt skulle bruge en specialviklet toroid.
Prisen for et enkelt eksemplar af en ikke-standard vare har været særdeles konkurrencedygtig, mine ønskede specifikationer er overholdt, arbejdet er flot udført og ekspedtionstiden hurtig med produktionsstart på bestillingsdagen. GLS Express' leveringstid på en uge lader noget tilbage at ønske, men ændrer dog ikke ved en meget positiv helhedsoplevelse.

Teltos hjemmeside er lidt rodet og udelukkende på polsk, men trykkes der "sklep", som betyder "shop", er der masser af standardtrafoer at finde.

Lidt hjælpeinfo:
TS-serien er alm EI kerne trafoer.
TST-serien er alm toroid trafoer.
TSL-serien er EI til audio brug.
TSTL-serien er toroid til audio brug.

Men nu er det specialviklinger det handler om og er det sådan en, der ønskes, kan en meget hjælpsom Artur Kurosadowicz artur@telto.pl med fordel kontaktes direkte. Også på engelsk   

Anbefales

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes