Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 07:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Forst. modul til LC Millenium MK3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DJ Chap
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 08:57 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har fået fingre i en forstærker fra LC-Audio, nærmere betegnet en Millenium MKIII.
Den er så udstyret med 4 mono effekt print, hvoraf den ene har ristet sine udgangstransistore.
Det er ikke min, men jeg har lovet en bekendt, at undersøge om det kan laves, men jeg mener bare ikke det kan betale sig at
begynde at skifte løse komponenter.

Nogen der ved, om det er muligt at skaffe disse moduler stadigvæk? Jeg har for nogen tid siden forsøgt mig med at maile til LC,
men ingen svar derfra og ifølge deres hjemmeside skulle de vist også være udgået.

Nogen der kan hjælpe?
Til top Vis DJ Chap's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DJ Chap Besøg DJ Chap's Websted

Full_blow
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobbeltprofil - KvK

Bruger siden: 22 September 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

Lyder mærkeligt at de ikke svarer på mails.
en jeg mindes at have set noget om tvangslukning for nogle måneder siden. Aner ikke om det er korrekt. Har du prøvet at
ringe til dem?
Til top Vis Full_blow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Full_blow

Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har lidt stumper liggende, hvor jeg ikke ved om de duer eller ej. Der er tale om færdige print hvor jeg ikke ved hvad der er defekt, men modulerne er ret simple at lodde på. Hvis man er lidt forsigtig kan man sagtens udskifte defekte komponenter.

Jeg bor i Randers, og kassen med stumper kan afhentes gratis eller sendes mod betaling af porto. Og hvis det viser sig det duer, kan I jo sende en erkendtlighed (Jeg kan godt lide gode mørke Belgiske øl) hvis I føler for det.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

DJ Chap
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:

Jeg har lidt stumper liggende, hvor jeg ikke ved om de duer eller ej. Der er tale om færdige print hvor
jeg ikke ved hvad der er defekt, men modulerne er ret simple at lodde på. Hvis man er lidt forsigtig kan man sagtens udskifte
defekte komponenter.

Jeg bor i Randers, og kassen med stumper kan afhentes gratis eller sendes mod betaling af porto. Og hvis det viser sig det
duer, kan I jo sende en erkendtlighed (Jeg kan godt lide gode mørke Belgiske øl) hvis I føler for det.

Det var da noget af et tilbud må man sige, jeg vil lige se hvad der ellers sker i sagen, men ellers lyder det da helt sikkert som
en mulighed
Det er såmænd ikke fordi jeg ikke tør udskifte komponenter (er næsten udlært radio/tv tekniker), men tænkte det næppe
kunne betale sig, alt efter hvad et komplet modul koster ..
Men helt sikkert, den kasse med print lyder spændende. Kontakter dig lige, hvis det er noget der skal prøves
Til top Vis DJ Chap's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DJ Chap Besøg DJ Chap's Websted

Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Jeg tror et modul kostede 5-600 kroner, og så skal man selv lodde det hele alligevel.

Alternativt kan I jo smide noget klasse D på to af kanalerne til subwooferbrug

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes