| Sendt: 01 December 2009 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey. Står og skal bygge mig en ny lille sub til stuen, kun til stereo brug og har ikke brug for de helt vilde lydtryk. WAF har ret stor betydning, så målene skal holdes på de max 40L. Lige nu hælder jeg i retningen af Peerless XLS 10" med to passive enheder også 10". enhederne kan fås til omkring 1650,- Har også overvejet Earthquake TremorX 12" med en 12" SLAPS til omkring 2000,- men er gået lidt kold på earthquake enheden, fordi jeg ikke er meget for subenheder lavet af blik. Anyway, står og skal til at vælge en forstærker til dyrret og her har jeg kig på: - Earthquake ME640, ME320 og XJ300R
Men har godt nok svært ved at vælge. Hælder faktisk en del mod Earthquake ME320 da jeg som sagt ikke har de vilde krav til lydtryk, omvendt så ser ME640 også ud til at levere varen til en rimelig god pris... Så er er der også Behringer PA Amps, EPX2000 og EPX3000, så mangler man da ikke effekt. Nå, men jeg vil være glad for at høre jeres meninger, omkring mine forstærker overvejelser! På forhånd tak. :-)
|