Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 15:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: CNC bearbejdning (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nesmoht
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 29 December 2009 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Hej alle DIY venner

Er det bare mig, eller kan man ikke få lavet noget CNC bearbejdning uden det koster en formue?

Derfor går jeg går med tanken om at starte et "lille" fritids firma, hvor jeg bl.a. vil tilbyde 3D konstruktion og CNC bearbejdning til hobbyfolket - og det bliver til priser som private kan få råd til at betale. (niveauet er ikke fastlagt)

Jeg er uddannet værktøjsmager og konstruktør, så jeg har erfarring med bearbejdning af emner af høj finish/kvalitet.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor stor efterspørgslen er, inden jeg investere hele min opsparing på udstyr m.v.

Hvis min plan føres ud i livet, bliver det i løbet af 2010

Mvh. Søren

Til top Vis nesmoht's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesmoht Besøg nesmoht's Websted

edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 29 December 2009 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv haft et lille firma der retter sig til hobbyfolket, som jeg desværre ikke har mere da jeg blev fyret og går sygemeldt. Så du skal nok få ordre ind, også fra mig der pønser på en linear tonearm jeg skal have lidt hjælp til.

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted

bo heinrich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004
Lokalitet: Midtjylland