Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
Sendt: 04 Januar 2010 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
Jeg har fået bygget en forforstærker hvor der sidder en volumenknap i "guld" på fronten. Denne har ingen markering af hvor den er henne, så det kunne jeg godt tænke mig at lave.
Min første tanke er sådan noget rød maling (enamel?) jeg husker fra min ungdoms modelfly samleri og så en fin pensel til at lave en fin prik på knappen.
Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
Sendt: 04 Januar 2010 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
Kjeldsen skrev:
Hvis du har en dremel eller anden minifræser, kan du med et kuglefræsehoved, lave en lille fordybning, som kan fyldes op med en farve.
Det var faktisk et godt forslag. Meningen med malingen var at jeg vil have i det mindste et par sekunder til at gøre om, hvilket jo bliver lidt farligt med en udfræsning - men det kunne blive en endog meget pæn løsning. Den har jeg i baghovedet, og sådan en dremel kan man jo altid købe
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum