| Sendt: 17 Maj 2010 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle Nu er der kun 3 uger til jeg skal være færdig med mit møbel/musikprojekt til udstilling i kbh med andre af verdens bedste møbelsnedkere. Jeg har et problrem jeg håber en DIY-super dygtig fyr kan hjælpe med. Bagsiden af mit iPod-møbel bliver beklædt med skind. Ud af skindet kommer så højtalerledningernes tilføring (undskyld mit manglende fagsprog), en on/off kontakt som enten vippekontakt, dreje eller trykkontakt. Og så tilføring af strøm som jeg havde drømt om skulle være et 230V XLR stik da det kunne have et cool udtryk. Og alt dette kan jeg sagtens finde. Men det skal jo se hammer godt ud under udstillingen så sort plastik til ædeltræ og sort skind er lidt bandlyst.. så hvad gør jeg - mine højtalerstik er forgyldte og derfor er mit ønske jo at resten er det samme! Hvor finder jeg dette? Jeg har prøvet ELFA men måtte opgive. Mine søgninger på google kommer ikke i mål. Og jeg mener selve knappen, vippekontakten og selve hylsteret skal være forgyldt. Eller i messing eller hvad pokker - bare de er gyldne og shiny! Og i god kvalitet selvfølgelig. Jeg vil se på belønning efter resultat! Men hvis vi finder det helt rigtige er der gaver  ! På forhånd tak Venligst Møbelsnedker Rasmus
|