Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 08:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Rega (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 20 Maj 2004 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Hej - i min (amatøragtig) research for nyt anlæg (her - High Fidelity - tyske audio blade - min lokal forhandler) er jeg faldet lidt for Rega (har dog ikke hørt det endnu !) Er der nogen som har noget godt / skidt at sige om mærkeet ? Jeg tænker på cd afspilleren Rega og deres størst int.forstærker. Af andre mærker har jeg set lidt på tilsvarende Rotel. Primare og Cayin. Anybody ?

mvh.

Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Maj 2004 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

jeg stillede et lign. spm for noget tid siden, prøv at søg på det. men det er generelt ikke det helt store folk har at tilkendegive, men søg på stereophile og hifichoice efter anmeldelser....

men skaf dig en demo hos din lokale hifipusher, og lad os andre hører hvad du mener (min havde ikke lige den mulighed....)

t_porskjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft Regas tidligere modeller CD: Planet (pre-2000) og forstærker: Elex. Det var et par fine produkter, der bare spillede musik uden at gøre så meget væsen af sig. Desuden var det meget driftsikkert, hvilket jeg også sætter pris på.

Thomas
Til top Vis t_porskjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af t_porskjaer

flindt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Hej

Du bør kontakte Søren Vittrup www.audiocompagniet.dk ved. Rega.

mvh

Søren N

www.odensehifiogmusikklub.dk

Til top Vis flindt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flindt

becker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

Hej Soulman,

Jeg kender ikke selv så meget til Rega. Jeg lyttede lidt på det da jeg skulle have ny cd-afspiller for 1½ år siden, men top-loadingen passede ikke ind på hylden, så af rent fysiske årsager blev den hurtigt sorteret fra. Men den (Planet 2000) spillede virkelig godt.

Desuden kan jeg godt lide virksomheden, da det virker som om de holder fast i musikken. Dette kan blandt andet ses på deres linkside, som nok er sparsom, men også anderledes end de fleste, da de primært henviser til pladeforretninger. Jeg kommer til at tænke på et citat fra B&O's tidligere administrerende direktør Anders Knutzon, som på et tidspunkt udtalte: "Den største trussel mod B&O's fremtid er dårlig tv (dårlig sendeflade)". Underforstået, mediet (her musikken) er det vigtigste. Som producent formidler man det bare, og det virker som om Rega har samme holdning. Musikken ER det vigtigste.

Der er i dette forum desuden nogle ivrige fortalere for bl.a. P9-pladespilleren, og der har også været positive røster om deres Jupiter CD.

Prøv at søge på indlæg skrevet af King. Han er ihvertfald postiv overfor de produkter han har, og det kan være det kan lede dig på sporet af andre Rega-ejere herinde.

Mvh. Becker

Til top Vis becker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af becker

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes