| Forfatter |
|
sims Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 332
|
| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
nu bor jeg lige op af rosklide festivalene, og hold kæft hvor spiller de HØJT i år.!!!!!
og jeg er ellers selv gammle P.A. mand. 
det bliver nok ikke til mange timers søvn de næste par dage...
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde man bare kunne få "HIFI" lyd ud af systemer der kan spille lige så højt... SÅ!! havde man den mest troværdige højtaler der kunne gengive IRL lyd og dynamik...
Så længe man ikke kan det!.. tjaa... så er og bliver vores hobby = HIFI DER HJEMME I STUEN, EN ILLUSION!!...
OK!! måske undgår vi så nu tinitus mm... sååå det er nok bedst som det er...??
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg blev også overrasket over hvor højt de spiller i øjeblikket. Jeg troede først det var Slipknot men fandt ud af det var Pixies, det lød også en smule for melodisk til der kunne være tale om mænd i gummimasker.
Venlig hilsen Mir __________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
sims skrev:
|
hej
nu bor jeg lige op af rosklide festivalene, og hold kæft hvor spiller de HØJT i år.!!!!!
og jeg er ellers selv gammle P.A. mand. 
det bliver nok ikke til mange timers søvn de næste par dage... |
|
|
Ja, er det ikke dejligt!  Og hermed en lille "mudder" hilsen fra selve festivallen, hvor admin selvfølgelig er med!!! Lyden, hvis vi lige skal ind på det, er noget af det bedste jeg har oplevet i de år jeg har været med... Særligt Grøn Scene, nu Arena leverer festivallens bedste allround lyd. Flot, Flot!!!
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Admin
jo måske lidt... (he he)
håber ikke at i drukker der ude..?
dejligt at høre at der er nogen der stadig laver god lyd der ude.
__________________ Dit notepad-dokument er ændret. Windows vil nu genstarte.
|
| Til top |
|
| |
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
En af mine venner måtte i går aftes kapitulere. Jeg sad i bilen igang med at plads til den nyindkøbte dvdafspiller da han stikker hovedet indenfor. Hans telt var på ingen måde vandtæt så alt var vådt. Nu sover han hjemme hos sin mor.
Men godt at høre lyden er god. Det kunne jo være man næste år skulle møvere sit luxuslegeme ud på pladsen, ud i pløret og myldret. Men i år bliver jeg hjemme. __________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juli 2004 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva så admin, har du ikke noget nyt der ude fra i dag..? 
__________________ Dit notepad-dokument er ændret. Windows vil nu genstarte.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 03 Juli 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
sims skrev:
|
hva så admin, har du ikke noget nyt der ude fra i dag..? 
|
|
|
mens vi venter på admins update fra festivalen, så kan jeg varmt anbefale P3's mange udsendelser direkte fra festivalen. Der er nogle rigtig gode indslag blandt.
|
| Til top |
|
| |
Twellmann Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2003
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er lige kommet hjem nede fra pløret af, jeg synes til gængæld at de generelt spillede højere sidste år...
__________________ Daniel
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Twellmann skrev:
| jeg er lige kommet hjem nede fra pløret af, jeg synes til gængæld at de generelt spillede højere sidste år... |
|
|
Enig, men stadig så det er tåleligt...
Er der andre der har været en tur i mudderet i år, som ønsker at dele deres oplevelser med os andre??
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil sige at lyden har fået et løft i en bedre og mere stille retning .. __________________ make it great
- Min kollegiebio
|
| Til top |
|
| |
Twellmann Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2003
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
lyden på ballroom desværre meget højtone orienteret  det var lidt trættende i længden __________________ Daniel
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Twellmann skrev:
| jeg er lige kommet hjem nede fra pløret af, jeg synes til gængæld at de generelt spillede højere sidste år... |
|
|
Godt observeret! Så virker det altså.
Specielt synes jeg at det kan mærkes på Metropol. Flere højttalere skudt ud blandt publikum gør at man ikke behøver spille så højt på fronten.Det lykkedes mig faktisk at gennemføre en rimelig fornuftig telefonsamtale på Metropol under Infusions sæt fredag nat.
Administratoren skrev:
| Er der andre der har været en tur i mudderet i år, som ønsker at dele deres oplevelser med os andre?? |
|
|
Jeg er netop hjemkommet efter 1½ uge i Roskilde. Som "ansat" på festivalen får jeg aldrig set eller hørt ret meget musik, men selvfølgelig er der visse ting der bider sig fast.
Jeg synes at ideen med at bruge hele området foran Orange scene til en kæmpe fest med Fat Boy Slim som DJ var fantastisk.Det virkede i den grad, selvom mudderet fløj rundt hver gang nogen dansede en smule.
En af de sjovere oplevelser var Douod på Ballroom. En laptop og to mand med østerlandske strenge instrumenter (er det en ukelele?). Passende nok forstærket af en ordentlig Marshall-stak og et heftigt Hartke bass-anlæg
Powersolo sluttede lukkede det hele på Arena for omkring 18 timer siden. Sydstats fest med country, cow-punk og rockabilly.To guitarer og trommer. De er pære danske og kommer vist fra Djursland. Tjek dem ud - hvis lejlighed byder sig.
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
sims Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Martin N Forum Bruger

Bruger siden: 16 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 190
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes da ballroom lød helt ok især il louie vega alt for nice
nok den bedste koncert jeg hørte
det med fatboy på orange synes jeg ikk det store om folk var skide sure og for få svenske piger
måske det sidste var grunden
men det kunne måske havde været fedt nok hvis vejret havde været til det
til ultra music festivalen i miami virker det meget bedre måske varmen og palmerne hehe
men fedt nok at Roskilde satser på det elektroniske musik selv om lørdag nat ikk var det store for mig ud over louié vega
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin N skrev:
louie vega
nok den bedste koncert jeg hørte |
|
|
Den koncert ville jeg gerne have hørt.
Jeg snakkede med tourmanageren et par dage inden, og jeg fik den helt store beskrivelse af bandet.
Mange jeg talte med sagde at det havde været den bedste koncert i år.
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
jan n Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var Roskildedebutant i år og på trods af manglen på bl.a Bowie var der andre gode oplevelser...... bl.a Basement Jaxx på Orange et par megatunge sorte mama´er der fyrede den af jeg valsede rundt over en time i mudderet...fedt...jeg følte virkelig smatten levede.
Lyden var også som admin. skriver generelt temmelig god jeg havde forventet en lavere standard.
N.B. kommentar: SLIPKNOT jeg er absolut ikke hooked på heavy men hold da kæft hvor de trykkede den af..... Korn var derimod virkelig elendige nul/sang/melodi måske tekst... men den kunne ikke høres for bare primalskrig. Sølle . SLIPKNOT havde forøvrigt en temmelig fyldig rytmesektion. 2 sæt trommer samt en flok ølankre og et baseballbat og det virkede.
__________________ Rigtige mænd kører AMAZON!!!
|
| Til top |
|
| |
bitnissen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 107
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
vilmann skrev:
...Specielt synes jeg at det kan mærkes på Metropol. Flere højttalere skudt ud blandt publikum gør at man ikke behøver spille så højt på fronten.Det lykkedes mig faktisk at gennemføre en rimelig fornuftig telefonsamtale på Metropol under Infusions sæt fredag nat.... |
|
|
Hey alle,
Nu er det tid til mit "besyv" fra den omtalte festival. Jeg har været 'crowd safety' ansat på Metropol både sidste år og i år, og kan da fortælle at der var væsentligt mere knald på fronterne sidste år! Sidste år kunne man ikke engang tænde en lighter foran fronthøjttalerne, i år blev den "kun" blæst ud efter en tid 
Dog må jeg sige at der er meget stor forskel på hvor højt de forskellige DJ's spillede - nogle var efter min mening på niveau med sidste år... Sidste år blev der da også klaget over FOR høj musik, på trods af ørepropper OG høreværn 
Anyways, det går i den rigtige retning efter min mening 
\Bitnissen
|
| Til top |
|
| |
chrhansen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 141
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Accept, grøn scene i 1994. Det var fanme godt. Jeg blev bare lige lidt nostalgisk  __________________ Voksne er børn der er blevet sindsyge
|
| Til top |
|
| |