| Forfatter |
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har et TV med kun et scartstik og er efterhånden blevet lidt træt af at skulle skifte scart kabel mellem DVD-afspilleren og videoen, når der er noget fra TV der skal optages...
Hvilke kabler vil I anbefale fra videoen til recieveren? Kvaliteten er ikke vigtig... det er jo kun VHS!! Hvis det er forbundet på denne måde kan jeg vel få lyden ud i mine højtalere...
Mht. antenneforbindelsen... så er det vel bare en på normal vis med antennekabel til videoen og derfra videre til TV'et?
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med en såkaldt scart boks!? De fåes i den elendige Harald N. kvalitet til 50kr og op efter.. (den billige er billig på alle punkter, bare til orientering)
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dvs. scartkablerne samles og ledes ind i TV'et via et enkelt stik, hvis jeg har forstået det rigtigt!! Men hvis jeg nu investerer i et dyrt scart kabel så mister jeg jo en hel del ved at koble den til en scart boks???
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er også det jeg har tænkt - hvorfor jeg ikke har invsteret i boksen endnu 
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 07 Juli 2004 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
|
Dvs. scartkablerne samles og ledes ind i TV'et via et enkelt stik, hvis jeg har forstået det rigtigt!! Men hvis jeg nu investerer i et dyrt scart kabel så mister jeg jo en hel del ved at koble den til en scart boks???
|
|
|
ja du mister lidt... men techlink laver gode scartkabler, så mon ikke de har ført noget af deres dygtighed videre i scartboksen!? Men hvor meget mister du!? og kan det opvejes at at du slipper for at skifte om på stikkene hele tiden.??
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 07 Juli 2004 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Zanetti skrev:
|
|
|
|
ja du mister lidt... men techlink laver gode scartkabler, så mon ikke de har ført noget af deres dygtighed videre i scartboksen!? Men hvor meget mister du!? og kan det opvejes at at du slipper for at skifte om på stikkene hele tiden.??
|
|
|
Ja, det har du helt ret i! Det er også kun en midlertidig løsning indtil jeg får købt nyt TV, hvor der er flere scart-indgange...
Nu hvor vi er ved det... hvilke scart kabel skal jeg vælge. Har kig på IXOS (ved ikke lige hvilken model jeg her skal vælge) eller Tech Link's XS081. Overvejer også om jeg skal vælge med eller uden lyd...
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 07 Juli 2004 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde et Ixos XHT611, som jeg var MEGET glad for.. det er dog byttet væk for et ok digitalkabel jeg ikke bruger ...
Techlink har jeg prøvet et par stykker af, med godt resultat. Kan desværre ikke huske modelnr, men de kostede omkring 200kr..
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 07 Juli 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal bare lige have fundet ud af om jeg vil have et kabel med lyd og billede eller udelukkende billede...
|
| Til top |
|
| |