| Forfatter |
|
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 07 Juli 2004 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Af ren nysgerrighed, er der nogen af jer der har prøvet at sælge hele anlægget, rub og stub på én gang bare for at prøve noget nyt?
Jeg sidder nemlig og overvejer idéen, men vil da gerne lige høre om der er andre der har lidt man kan trække på... 
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det har jeg
for nogle år siden solgte jeg mit anlæg men cw al-1000 højtalere, den største integrerede forstærker fra nad, samt cd-afspiller fra nad. Kablerne røg også med 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim F. skrev:
|
Af ren nysgerrighed, er der nogen af jer der har prøvet at sælge hele anlægget, rub og stub på én gang bare for at prøve noget nyt?
Jeg sidder nemlig og overvejer idéen, men vil da gerne lige høre om der er andre der har lidt man kan trække på... 
|
|
|
ja har jeg og det koster knapper så tænk dig om 
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har jeg gjort i 2001....
Havde Audiolab grej..
Solgte hele stakken og købte DIY. fra LcAudio...
Solgte iøvrigt mine Audiovector højtalere i 1997 efter at mit daværende D.I.Y højtaler projeckt da var blevet så godt og modent at det med bred margin overgik disse...
Har ikke fortrudt!!
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
DEt har jeg også. Solgte DIY højttalerne i løsdele, samt Pioneer PDS-707 med LC-audio opgrade, samt Audiolab 8000A, og skiftede det ud med færdige Højttalere og Primare Elektronik. 
Men der blev ikke nogen penge tilovers, tvært imod. Men jeg har ikke fortrud, for lyden er blevet bedre. __________________ hilsen sjorslev
|
| Til top |
|
| |
Macwerk Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 738
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har igår parkeret alt mit gamle grej (hjemmebyggede 80'er ting og 5.1 surround) i kælderen (stort set usælgeligt) og er nu startet på en frisk.
Fedt nok, men som Jensen skriver: DET KOSTER
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er selv i fuld gang.....
Mangler kun at få solgt effekt-forstærkeren. Gjorde det simpelthen for at få lidt penge i kassen, og prøve noget andet og lidt billigere grej. Og jeg har ikke fortrudt, og tror heller ikke jeg kommer til det....er sgu glad for det "nye" grej jeg har fået mig.
Eneste savn er fjernbetjeningen.....men hva', så får man jo lidt motion når man skal hen og skrue op.... 
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak 
Godt at høre der ikke er nogen der har nogle skrækoplevelser.
Jeg går lidt i de tanker, hvem ved? - Måske er der snart endnu et anlæg til salg på markedspladsen! 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eneste skrækoplevelse er som sagt - penge. Har selv prøvet det, men selv om det gør ondt, gør det også godt!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
efter en flytning hvor mit nuværende anlæg er ALT for stort, er jeg selv igang med det samme, selve anlægget bliver hentet på søndag, så mangler jeg bare lige mine højttalere, og så skal jeg igang med at samle det hele en gang til, selvom de aldrig har sagt mig noget går jeg over til standerHT er allerede efter en uge træt af at høre på overkoen der kommer og klager 
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Man får lidt flere penge i kassen ved at sælge det hver for sig, problemet er så bare at man måske står tilbage med noget der ikke er til at få penge for.
Held og lykke
Henrik300
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
|
Hej
Man får lidt flere penge i kassen ved at sælge det hver for sig, problemet er så bare at man måske står tilbage med noget der ikke er til at få penge for.
|
|
|
Mit lille hjerne siger mig at jeg nok ikke skal regne med at få flere penge så, alt i alt 
|
| Til top |
|
| |
Postmanden Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 385
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
efter en flytning hvor mit nuværende anlæg er ALT for stort, er jeg selv igang med det samme, selve anlægget bliver hentet på søndag, så mangler jeg bare lige mine højttalere, og så skal jeg igang med at samle det hele en gang til, selvom de aldrig har sagt mig noget går jeg over til standerHT er allerede efter en uge træt af at høre på overkoen der kommer og klager 
|
|
|
HVA !!!!! Alt det du har gået og bygget op her de seneste mdr ???. Det er godt nok ærgeligt... Føler virkelig med dig Live  __________________ Mvh Postmanden / Jan.
Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
|
| Til top |
|
| |
Eriek Branchemedlem

Jebra Audio
Bruger siden: 07 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. for tre mdr. siden solgte jeg alt på nær min modificerede Pioneer dvd.
Acoustic Reality Enigma Plus, Ear two preamp og mine hjemmebyggede trevejs Duelund højtalere.
For at høre lidt musik blev flyttekasserne pillet frem med tre ældre forstærkere: Luxman, Yamaha og en Pioneer. Dem veksler jeg så lidt imellem.
Lydgiveren er et par gamle Avance beton ht. Lyden ja det er da fedt overhoved at kunne høre musik.
Meeen som det kan ses på andre sites er jeg på igen med bånd. Forstærker venter jeg lidt med endnu.
Det meningen at ctacta`s HTPC skal have sin entre, når han engang kan levere.
mvh. Eriek
|
| Til top |
|
| |