Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
Sendt: 12 Juli 2004 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
Lyd & Billede var faktisk et udemærket blad - et alternativ kunne være Fidelity, jeg køber det i løssalg når jeg runder den lokal kiosk -og det er faktisk alle pengene værd.
Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
Øv Øv ØV
Har selv en del Fidelity blade, og jeg syntes ikke helt de rammer som de gamle lyd og billede. Savner nogle test af grej op imod hinanden, gerne i flere forskellige prisklasse dvs. 3-5 5-10k osv. Syntes det er meget overfladisk læsning de nyere blade leverer
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
Spurnaldo skrev:
Øv Øv ØV
Har selv en del Fidelity blade, og jeg syntes ikke helt de rammer som de gamle lyd og billede. Savner nogle test af grej op imod hinanden, gerne i flere forskellige prisklasse dvs. 3-5 5-10k osv. Syntes det er meget overfladisk læsning de nyere blade leverer
Jeg mener nu at de klare det ganske godt, senest testede de en række multimaskiner, bla. Denon - Linn - Lexicon - og det var lige fra få tusinde til 75000,-
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum