| Forfatter |
|
TKhifi Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle Hi Fi "nørder"
hva med en aften hvor der skal høres lidt musik, sammen med andre med samme intresse over en pils eller to.
Måske folk kunne tage et kabel, cd afspiller , forforstærker med osv. 
´Det var bare en ide gi en mening om hvordan i syndes det kunne spille sådanne en aften.
VH Thomas
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjahh... har hvis alle nu tager deres "bedste" stykke grej med, og så gerne noget forskelligt, så kunne det hurtigt blive en hyggelig aften, især hvis man venter med pilsnere til efter seancen og sætter noget black sabath på  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
TKhifi Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ozzy er sku ok jeg høre alt lige fra techno til kim larsen samt Metallica syndes bar det ville være fedt at snakke med nogle med samme intresse måske håre et andet kabel folk kunne tage det musik med som de høre der hjemme ikke andt var der i det.
VH Thomas
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
TKhifi Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ozzy er gud selvom han aflyste sidste gang i DK_ men der er andre super Konger som rolling stones , metallica , deep purpel iron maiden osv.noget der er rykker AC/DC
VH Thomas
men jeg høre ellers alt lige med undtagelse at (opera og klassisk undskyld for dem der syndes det er godt)
VH thomas
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg hører alt, og jeg mener alt, med undtagelsen af fusionsjazz og opera....
klassisk musik må du ikke snyde dig selv for, bare på grund af et par dårlige oplevelser..... startede selv som heavy fan, gik over til alm rock, spansk guitar, klassik, og nu en blanding af det hele... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ozzy kan være GOD, men ikke Gud, han ligner heller ikke!!!
|
| Til top |
|
| |
TKhifi Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ozzy er stoffer gud og du ved ikke hvordan gud ser ud det kan da godt være at ozzy liner gud (håber ikke)
VH thomas
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
kunne da godt holde en aften i silkeborg, hvis nogen er interesseret.. Øl er der altid på køl, og er jo altid sjovt at høre div udstyr som folk kan få plads til at tage med
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil med de samme dementrer rygter om at der serveres odense pilsner ved lignende arrangement hjemme hos mig... det skal ikke gentage sig...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim
Der en god lille øl-biks i vinmagerstræde (tror jeg den hedder) hvor du kan få andet at byde os langt-fra-kommende gæster. Bl.a Bornholmer og Bröckhouse. Se det er jo noget andet end Odense Pilsner
Og skal vi så ikke give en hånd (retteligt to hænder - en til hver) til Otto TC og TKhifi for at have sparket landsklubben u-officielt igang
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja for pokker!
@ brian
jeg drikker sjældent øl selv (er whisky mand), men når det er så står den på Murphys Red, kan desværre ikke købes detail
heldigvis byder Ryans of Odense (irish pub) på Live musik og et ganske hæderligt pa system, dette opvejer næsten fraværet af hjemmelig hifi. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Postmanden Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 385
|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
brian skrev:
|
Der en god lille øl-biks i vinmagerstræde (tror jeg den hedder) hvor du kan få andet at byde os langt-fra-kommende gæster. Bl.a Bornholmer og Bröckhouse. Se det er jo noget andet end Odense Pilsner
|
|
|
Det hedder altså Vintapperstræde, men det går nok Der er heldigvis flere gode steder i Odense hvor de har andet end Od pils
Nå tilbage til emnet..... __________________ Mvh Postmanden / Jan.
Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
det vigitgste må vel være en stor variation af musikudvalget, således at man for alvor kan teste anlægget igennem i alle genre?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
| det vigitgste må vel være en stor variation af musikudvalget, således at man for alvor kan teste anlægget igennem i alle genre? |
|
|
Halvt-enig. Det er da vigtigt at have stor variation både når det gælder genre samt bands ( altid dejligt at opdage nye bands). Men det er også vigtig/lærerigt at få lov til at høre andres set-up og få at vide hvorfor de endte op med lige de produkter. Hvilke lydmæssige idealer de går efter, hvad de har prøvet før etc.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
TKhifi skrev:
|
Ozzy er stoffer gud og du ved ikke hvordan gud ser ud det kan da godt være at ozzy liner gud (håber ikke)
VH thomas
|
|
|
Jo, det ved jeg da - gå ind under information ude på forsiden - nederst er et billede af ham!
Nej, spøg til side! Det kunne være ganske hyggeligt, men det er desværre en pokkers lang køretur heroppe fra det kolde norden. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
TKhifi Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2004 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ville være super cool med sådanne en dag evt fra lørdag formiddag så kunne fólk nå at komme fra nær og fjern i løbet af dagen med deres musik og evt kabler cd afspiller og naturligvis kolde pils til en inspirende dag for alle.
VH Thomas og der er naturligvis utroligt dejligt i nordsjælland til at nyde musik i alle lag og kolde pils.
|
| Til top |
|
| |
Ørstrøm Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 14 Juli 2004 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
|
jeg drikker sjældent øl selv (er whisky mand), men når det er så står den på Murphys Red, kan desværre ikke købes detail
|
|
|
Jeg skal ikke lyde for sikker, men jeg mener bestemt Murphy's Red Ale kan købes i Irmas "City" butikker. Dem der har sent åbent og så videre.
Er det den du mener? __________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2004 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
det har vi ikke i o'ens.....
jeg mener også man skal have noget "the streets" med... der er en del problemer med mange af optagelserne, så med et godt anlæg kan man nemt høre det. det er trods alt lavet i en et værelses i en sølle londonforstad med skod mikrofoner.... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
TKhifi Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2004 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi kunne jo opkalde den lille hifi klub "Ozzy med whisky" se om i måske kan få fat i en enkelt eller to som kunne være intresseret i at mødes og høre alt slags musik på store og små anlæg det er jo lige så meget for hyggen og inspirationen fra andre menesker med hifi i blodet.
VH thomas
|
| Til top |
|
| |