Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 23:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: En Mudderklire. Jo je tro’r minsandten de (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 21 August 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

En Mudderklire. Jo je tro’r minsandten de er æn Muddderklirre, .....

De seneste måneder og ikke mindst den sidste uge, har medført at vi har fået indlagt mudder medlemmer der ser en interesse i at få lysten ud af drivværket i dette forum. Det betyder at forum nu er nået en størrelse som kan mærkes lidt på markedet.

Der er en række ukuelige og dygtige medlemmer som kan skille skidt og kanel, så ikke alle tråde handler om ingenting. Det kan ”nogen mudderklirrer” så ikke have og infiltrerer som det er let for anonyme at gøre.

Fra mig en stor anerkendelse til Hifi4all ledelsen og tilknyttede entusiaster, også til anerkendelse til de mange jeg har lært at kende, og dem jeg ikke har mødt men føler jeg kender. De nuværende kendte branchemedlemmer har et anseligt glas fadbamse til gode hos mig – godt gået.

Jeg vil bede Admin overveje at indføre en Mudderklire Smiley som vi hver især kan indsætte på deres profil og som kunne hjælpe at styre FOR  jeg ikke ønsker at se de Mudderklirer jeg har markeret.

Jeg opgiver ikke så nemt, men der er kommet for mange Mudderklirer engang kaldet 5. kolonne. For min skyld: Bare UD – NU. Hvis ikke så giv mig en mulighed for at frasortere dem – og nej, hvis jeg holder her, går jeg ikke andet sted hen. Giver det en chance og håber ”kernen” af hifi medlemmer virkelig går på banen – ikke i krig – men i emnerne. Så falder Mudderklirerne  fra eller afslører sig så meget at en banderole ikke kan undgås.

Men når I ser en Muddderklirrrre - så is den ned. 

Thanks Folks!!!  

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

Hej SES.

Utroligt flot skrevet.....

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 August 2004 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

SES har jo i den grad ret.

Så jeg vil om lidt uploade endnu et billede af min pladespiller, og prøve at lade være med at blive provokeret mudderklirernes mangel på pli.

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 22 August 2004 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg bruger ca. 80% af min nettid på at læse om mudderkastning og ævl & kævl, og kun ca. 20% på Hi-Fi relaterede indlæg. Det er den ene muddertråd efter den anden og man er jo nødt til at læse dem fordi man er nysgerrig. Og altid ender det med, at en moderator lukker tråden med et par hidsige bemærkninger. Jeg håber redaktionens nye "hårdere" linie slår igennem .... ellers er det adjø fra mig også. 
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 August 2004 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke lade være:

Dette er OT !!!  

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

sam25
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 22 August 2004 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Jeg kan ikke lade være:

Dette er OT !!!  

fra en der ikke SMS'er

hvad er OT ?

Til top Vis sam25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sam25

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 22 August 2004 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

OT = Off Topic

Mvh. Jens/Modifix, der heller ikke SMS'er..

Til top Vis Modifix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Modifix Besøg Modifix's Websted

sam25
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 August 2004 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Modifix skrev:

OT = Off Topic

Mvh. Jens/Modifix, der heller ikke SMS'er..

OK = OK

kibri
Branchemedlem
Branchemedlem
info: tidligere Schelde!

Sendt: 22 August 2004 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Det er da så absolut ikke OT, Redeacteur...

Hvis det, engang så gode, hififorum skal genstøbes, er det nærmest en nødvendighed at få det gennemdiskuteret med de brugere, der ønsker at bruge det korrekt.

SES´indlæg, er vel nærmest et nødråb fra en bruger der har hængt på fra start. Og jeg vil give ham ret - der er meget langt imellem snapsene i øjeblikket. 

Til top Vis kibri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kibri

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 22 August 2004 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Jeg kan ikke lade være:

Dette er OT !!!  

....hvornår lukker du tråden ?

Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

Kvaliteten af indlægene bestemems jo ikke kun af enkeltes forsøg på mudderkastning, men også af at relevante emner startes op.

Så en god måde at bevare debatten er at bidrage positivt med gode emner.

Jeg interesserer mig kun for ca. 50% af indlæggene herinde, der kan faktisk være svinske debatter i gang under surround eller TV uden jeg opdager det

Og ikke for 1. gang:

Der huserer en del beskyldninger om 5. kolonne folk, muldvarpe, etc. hos nogle medlemmer. Kan jeg/vi ikke få uddybet hvad der menes? Hvem er det og hvorfor?

Jeg har en mistanke om at Nissen beskyldes for at være konkurrent til Jensen og så ødelægge hans forretning ved at påpege fejl i salgsmaterialet? Hvis dette er grundlaget kunne man jo (som udenforstående) med lige så god ret sige at dem der forsvare Jensens fejlagtige oplysninger driver 5. kolonne virksomhed og at det er dem der kaster mudder....

Som før nævnt går min grænse ved det personlige angreb, jeg kan ikke tage et "angreb" på et produkt personligt.

Denne tråd er efter min mening OT da den udelukkende er personlig.

Jeg ville hellere opfordre til at slette indlæg med personlig indhold/angreb ASAP og advare om udelukkelse. Og så igen opfordre til selv at starte indlæg med substans.

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Skorpio skrev:

Kvaliteten af indlægene bestemems jo ikke kun af enkeltes forsøg på mudderkastning, men også af at relevante emner startes op.

Så en god måde at bevare debatten er at bidrage positivt med gode emner.

Jeg interesserer mig kun for ca. 50% af indlæggene herinde, der kan faktisk være svinske debatter i gang under surround eller TV uden jeg opdager det

Og ikke for 1. gang:

Der huserer en del beskyldninger om 5. kolonne folk, muldvarpe, etc. hos nogle medlemmer. Kan jeg/vi ikke få uddybet hvad der menes? Hvem er det og hvorfor?

Jeg har en mistanke om at Nissen beskyldes for at være konkurrent til Jensen og så ødelægge hans forretning ved at påpege fejl i salgsmaterialet? Hvis dette er grundlaget kunne man jo (som udenforstående) med lige så god ret sige at dem der forsvare Jensens fejlagtige oplysninger driver 5. kolonne virksomhed og at det er dem der kaster mudder....

Som før nævnt går min grænse ved det personlige angreb, jeg kan ikke tage et "angreb" på et produkt personligt.

Denne tråd er efter min mening OT da den udelukkende er personlig.

Jeg ville hellere opfordre til at slette indlæg med personlig indhold/angreb ASAP og advare om udelukkelse. Og så igen opfordre til selv at starte indlæg med substans.

Angående kvaliteten af indlæg har du nogle gode points !

Men denne tråd er ik ment som værende peronlig, men et råb om at få rettet op på en kedelig tendens herinde

Skorpio, med sådan et indlæg vil en tråd udvikle sig til mudderkastning, mere skal der faktisk ik til, og kan ik lade være med at sige det lyder somom du ik har læst de tråde du omtaler  

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Jeg har læst Nisse tråden, men hvis det er derfra konspirationsteorierne kommer er jeg forundret....

Det er som om folk opdeler sig i hold og så acceptere deres eget holds eskapader bare der går ud over modstanderholdet.... Du mærkede det vel også selv da Gutarplayer var ude med riven efter dig....lidt forunderligt, ikke?

Efter min mening helt meningsløst og rent personligt.

Forskellen ligger for mig i disse to eksempler (med samme substans):

1. De B&W metaldomer kan da rive trommehinderne i laser...

2. Du må da være idiot hvis du kan lide lyden fra B&W diskanterne

Undskyld til B&W, men det er jo et af de mærker der ikke er så følsomme

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2004 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

hmm. nu har jeg og skorpio fået denne tråd væk fra hvad der var hensigten, ville gerne svare på hans spørgsmål, som bestemt har relevans, bare ik lige her, hvad der kunne være interessant var at vide hvordan undgår man dette ?

skorpio har et indlæg jeg gerne vil svare på, ville vel være kedeligt hvis alt skulle foregå i pb, men et svar høre ik hjemme her.. så sådanne indlæg er vi nødt til at ignorere fremover ?

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 22 August 2004 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

hmm. nu har jeg og skorpio fået denne tråd væk fra hvad der var hensigten, ville gerne svare på hans spørgsmål, som bestemt har relevans, bare ik lige her, hvad der kunne være interessant var at vide hvordan undgår man dette ?

skorpio har et indlæg jeg gerne vil svare på, ville vel være kedeligt hvis alt skulle foregå i pb, men et svar høre ik hjemme her.. så sådanne indlæg er vi nødt til at ignorere fremover ?

Hvis ikke man mener at et svar hører hjemme her - så ja, så skal indlæggene ignoreres. Det sparer os alle sammen tid og vi undgår endnu en mudderklire.

Tak til SES for et glimrende indlæg - du har så sandelig ret, formuleret på din evigt inspirerende måde!

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 22 August 2004 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

sam25
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 August 2004 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Det er til evig undren for mig er hvad folk håber/prøver/regner med at opnå ved at antyde eller til svine en andens mening/grej/udstyr.

Regner Duelund og disiblene med at ved at de antyder/ eller nedgøre alle andre en deres engen principper, så skifter alle til DCA.

Når Kurt antyder at Hasselhofs JBL da må spille dynamisk, men så heller ikke andet, så skifter han dem ud.

Når Peter AR siger at kun hans dur, og han er den eneste der ved hvordan en forstærker skal skrues sammen, så eksplodere salget

Og jeg kunne bliver ved, i/jeg ved hvad der ellers er af eksempler.

Det er jo som der blev nævnt 2 lejre der slås.

Hvad regner i/vi/man med at opnå ?

Jeg har ALDRIG set et indlæg der siger ”du har ret Steen, jeg skrotter mit udstyr, og køber ”dit””

Er det ikke bare, eller ender med, mudderkastning i 99% af trådene ?

Peters indlæg ”flovt”, virkede lidt og så glemte folk det igen (vel også mig selv) FLOVT

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 22 August 2004 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

æhhh...     skal vi ikke bare komme videre?

I stedet for at skrive her, så at skriv et nyt indlæg om yndlingspladen.

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2004 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Sam.. hvad tror du vil være Peters/kubikkens/duelund lejrens svar til ovenstående ? 

Igen et indlæg der kun kan fører mudder med sig..

Ikke at jeg er uenig i det skrevne, men istedet for at kommentere indlæg man ik er enige i må vi starte et sted og lade andre opfører sig som de vil og kun kigge på sig selv..

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 August 2004 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Til SES:

Det er min opfattelse , at der klart snakkes alt for lidt hifi herinde efterhånden, en af grundene til at jeg ikke deltager så meget som før i tiden, da jeg startede herinde handlede alle trådene om hifi, jeg håber at det en dag kommer tilbage til det udgangspunkt som vel egentlig er meningen med forummet . 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes