Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 08:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Tankevækkende ! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 09 September 2004 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Det er nu ved at være 3 uger siden at der var en ophedet debat herinde om hvorvidt en Vienna Acoustics højttaler havde en Scan-Speak diskant.

Jeg var en af dem der deltog, fordi jeg egentligt opfattede debatten som ulødig og en angreb på Jensen som importerer højttalerne. Det ville have været lettere bare at forholde sig passiv, men det er ikke lige min stil

Et af omdrejningspunkterne var om der var en skjult dagsorden og at flere af deltagerne skjulte sig bag anonymitet. De mente selvfølgelig ikke at det var et problem, og at vi alligevel kunne tage deres udsagn for gode varer.

Nu hvor der er faldet ro på tråden, er der en ting der har slået mig som yderst tankevækkende... Jensen lovede faktisk 2-3 deltager i debatten et sæt højttalere hvis han tog fejl og de havde ret !

De HAVDE ret...men er der nogen af dem der har hentet højttalerne ? næææe... nu kan man jo så tænke lidt over om det er fordi de bare ikke gider have gratis højttalere, eller der var en årsag til at de var anonyme. Personligt er jeg ikke i tvivl  

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 09 September 2004 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Jeg tænkte faktisk det samme forleden, da leg læste et indlæg fre Neeper...jeg er da klar til at hente højttalerne for ham , han skal så hente dem hos mig når han er klar.

Jeg vil i perioden sørge for at fodre dem god og nærende kost

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 September 2004 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

jensen kan da bare sende dem til mig ingen prob dermen jo det er MEGET

tankevækende,jeg syntes folk skulle vise sit ansigt jeg går da udfra de ikke har

noget at skjule.er det sikkert jensen ikke er blevet kontaktet?

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

SUN audio
Branchemedlem
Branchemedlem
SUN audio ApS

Bruger siden: 07 Maj 2003
Sendt: 09 September 2004 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

jeg håber at Thomas ikke har ret, for det ville da være lidt tøsedrenge agtig, som min 6 årige søn ville sige, hvis det er rigtigt at mennesker fra branchen skjuler sig bag anonymitet.

Samtidigt mener jeg ikke det ville være rigtigt at hente " Gratis" højttalere, som er udlovet i en ophidset debat. Det kan da ikke være meningen, at Jensen også skal have en økonomisk udgift i denne forbindelse.

Til top Vis SUN audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SUN audio Besøg SUN audio's Websted

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 09 September 2004 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Hmmm, spillegæld er æresgæld....men hvis Jensens modstandere er snydere er han selvfølgelig ikke forpligtet!

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

Klan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 09 September 2004 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Så vidt jeg erindrer præciserede jensen sit indlæg om gratis højttalere til et sæt, til ham der startede diskussionen. Men der var så en anden der ikke 'turde' fortælle jensen om hvem han var, og næsten forventede at ville blive røvet. Så jeg må give Thomas ret i at det er meget tankevækkende. Men respekt for jensen, som gik ind i diskussionen, selvom den var lidt uheldigt formuleret fra start af.
Til top Vis Klan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes