| Sendt: 09 September 2004 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nu ved at være 3 uger siden at der var en ophedet debat herinde om hvorvidt en Vienna Acoustics højttaler havde en Scan-Speak diskant.
Jeg var en af dem der deltog, fordi jeg egentligt opfattede debatten som ulødig og en angreb på Jensen som importerer højttalerne. Det ville have været lettere bare at forholde sig passiv, men det er ikke lige min stil 
Et af omdrejningspunkterne var om der var en skjult dagsorden og at flere af deltagerne skjulte sig bag anonymitet. De mente selvfølgelig ikke at det var et problem, og at vi alligevel kunne tage deres udsagn for gode varer.
Nu hvor der er faldet ro på tråden, er der en ting der har slået mig som yderst tankevækkende... Jensen lovede faktisk 2-3 deltager i debatten et sæt højttalere hvis han tog fejl og de havde ret !
De HAVDE ret...men er der nogen af dem der har hentet højttalerne ? næææe... nu kan man jo så tænke lidt over om det er fordi de bare ikke gider have gratis højttalere, eller der var en årsag til at de var anonyme. Personligt er jeg ikke i tvivl
Med venlig hilsen
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|