Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
Sendt: 30 September 2004 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
Jeg har bestilt en samlet HTPC for ca. 10 dage siden og den er ikke leveret endnu. På bestillingstidspunktet fik jeg en regning på HTPCen hvor det samlede beløb stod påført. Nu har jeg modtaget en reklame fra butikken hvor priserne er faldet på nogle af komponenterne der indgår i HTPC.
Mit spørgsmål er, skal jeg betale det som står på fakturen eller kan jeg sige at jeg kun vil betale efter de nye og lavere priser? Som sagt er den ikke leveret endnu.
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
Sendt: 30 September 2004 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
Du skal da betale efter den nye pris, da du kun har bestilt, og ikke købt endnu. Hvis nu varen derimod var sendt ville du stadig skulle betale de gamle pris.
Ring til firmaet, og snak med dig. Bare sig at du selvfølgelig vil have det billigere, siden at de har sænket prisen. Eller skal du da bare anulere din ordre, og bestille igen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum