Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juni 2025 | 21:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Mega Monster Pladespiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BeoFan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Var på loppemarked i weekenden, og var så umanerlig heldig at finde den klasiske Garrard Zero 100 pladespiller.

En rigtig lækker sag, fra 70èrne, med Garrard logo nedfræset i aluminiums kabinetet og valgfri automatik.

Men det mest spændende er tonearmen hvor navnet Zero stammer fra; en dobbelt parallel tonearm i aluminium hvor der er 0 trakcing fejl!og virker på samme måde som en tangential. 

Garrard Zero arm

Den kommende vinter skal bruges til at tveake og tune pladespilleren efter anvisninger fra http://www.tnt-audio.com/sorgenti/garrarde.html (engelsk)

Websiden  http://www.tnt.-audio.com  (engelsk) er lidt i stil med Hifi4all, og er en guldgrube af informationer til og fra HI-FI interreserede!. Kan kraftigt anbefales at besøge!

Under div.Garrard søgninger faldt jeg over en anden fantastisk god italiensk hjemmeside.

http://www.stefanopasini.it/My%20Turntables-Vari-Thumbs.htm (engelsk)

hvor Stafano Pasini (en flot og rig playboy) deler ud med rund hånd af sine oplevelser og erfaringer med HI-END og andet Gear

Siden er propfyldt med billeder og information og jeg fandt bl.a. dette billed af en Mega Monster pladespiller, som jeg næsten ikke kunne vente med vise jer, da ægte håndværk jo er blevet en mangelvare.

zurück zur SpJ Hauptseite

Pladetallerkenen er 12 cm tyk og vejer ikke mindre end 18 kg! trukket af en elastik! Om den også er nem at betjene i det daglige, har jeg dog min tvivl om. Flere oplysninger fås ved at bruge de mange link på hans side...

Overskrift rettet 16092004

Til top Vis BeoFan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BeoFan

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Fy for den.. jeg vil have sådan en!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes