Forfatter |
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 04:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
OceanMan Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyza... Sent oppe  ?? Jeg er skam helt med på idéen med at komme til lidt lyttesessioner ved andre, men p.t. kan det desværre ikke blive hos mig, da der simpelthen ikke er plads (kan max være 3 i rummet)! Det ville nu være rart at få lidt mere respons på mine DIY højtalere, men det må jo vente til pladsen er der igen!! Andre herovre fra der er med på idéen??
|
Til top |
|
|
micjen Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er med på det!
Skal lige over jul og nytår, så burde jeg også kunne invitere. Lidt senere kan jeg også komme rundt, skal dog lige have taget mit kørekort.
Kan nok have en 6 stykker udover mig selv, men det er maks.
|
Til top |
|
|
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Live21,
FLot initiativ
Jeg er meget åben overfor ideen, og I er velkommen til at komme forbi. Det kunne være rigtig sjovt at komme rundt og høre noget forskelligt grej, udveksle meninger og høre noget nyt musik.
Da jeg ingen bil har håber jeg der kan blive arrageret noget fælleskørsel, hvor man evt mødes i Aarhus og kører vestpå sammen, hvis det er det man skal.
Jeg har heller ikke pt overblik over hvad anlæg folk har derhjemme, men umiddelbar synes jeg det er nogle gode forslag Live kommer med (og naturligvis Live's eget setup!) Men ja, der må være nogen flere.
MVH. Malthe
|
Til top |
|
|
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er med , og vil da også gerne lægge stue til en lytteaften, men hvornår er ikke lige fastlagt endnu, skal lige spørge overmagten. Vil også gerne komme til andres lyttesesioner, med både kabler, musik og en flaske rødvin, og evt. anlæg for sammenligning.
mvh Gorm
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 19 November 2004 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har vi de første to rotter i fælden Gorm og maltheK.. og den retro samlende Micjen i det nye år
I mine øjne to meget spændende muligheder, DIY manden Gorm, der har lagt lidt smagsprøver ud på noget meget spændende selvbyg og MaltheK med nogle af de Italienske mestre..
Så skal vi jo bare finde en mulig dag.. personligt vil jeg gerne med til begge to, dog især ålborg hvor en lille guidet tur rundt i de spændende butikker deroppe os ku være interessant for os der ik lige har vores daglige gang i det nordjyske.
Så hvis Gorm og MaltheK kigger i kalenderen og giver en dato for hvornår det passer dem, så kan de interesserede sende en PB til dem og når maksimum er mødt så bliver der lagt en liste herinde med hvem der kommer 
OceanMan: den med pladsen er desværre os mit problem, så skynd "os" at flytte, for dine speakers tror jeg der er mange der er nysgerrige for at høre 
|
Til top |
|
|
OceanMan Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyza Igen...
Jeg melder mig hermed også som klar - forudsag at datoerne er frie i min åbne nogenlunde tomme kalender!
Såfremt der er meget stor interesse for at høre mine højtalere, kunne de da eventuelt blive taget med til nogle af lyttesessionerne, hvis der er plads i de respektive hjem! Den mulighed er jeg da åben for!!
|
Til top |
|
|
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg er også åben for at se - og høre jeres anlæg ligesom vi kan tage en aften hos mig.
Det er en god chance for at høre ny musik og lære nye mennesker at kende.
Det skal bare sættes lidt i system med datoer tror jeg. Det er
vanskeligt hvis 14 personer melder sig og man måske har plads til 4.
Derfor skal man enter holde det af flere omgange eller sætte et
maksimum og så er det først til mølle princippet der gælder.
Jeg vil gerne vente med at invitere til jeg synes mit setup er færdigt,
dvs min forstærker er spillet til og jeg har fået kabler og RIAA og sat
det rigtigt op.
__________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er skam også med på den hvis nogle skulle have lyst.
Det er ganske interessant at lære lidt flere folk at kende herinde fra, og ikke mindst høre noget godt musik på nogle fornuftige grejer.
Mit setup varierer lidt, men det er jo bare en del af det sjove! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Vitus Branchemedlem

Vitus Audio
Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 98
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også med :)
Herning it is..
|
Til top |
|
|
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Så har vi de første to rotter i fælden Gorm og maltheK.. og den retro samlende Micjen i det nye år
I mine øjne to meget spændende muligheder, DIY manden Gorm, der har lagt lidt smagsprøver ud på noget meget spændende selvbyg og MaltheK med nogle af de Italienske mestre..
Så skal vi jo bare finde en mulig dag.. personligt vil jeg gerne med til begge to, dog især ålborg hvor en lille guidet tur rundt i de spændende butikker deroppe os ku være interessant for os der ik lige har vores daglige gang i det nordjyske.
Så hvis Gorm og MaltheK kigger i kalenderen og giver en dato for hvornår det passer dem, så kan de interesserede sende en PB til dem og når maksimum er mødt så bliver der lagt en liste herinde med hvem der kommer 
OceanMan: den med pladsen er desværre os mit problem, så skynd "os" at flytte, for dine speakers tror jeg der er mange der er nysgerrige for at høre 
|
|
|
Jeg tror vi skal et stykke ind i december for mit vedkommende. da jeg bor i en mindre to-værelses lejlighed, vil jeg foretrække at vi bliver under 5 personer. Så må vi skiftes til at sidde i the sweet spot (En Sonus Faber skal pege direkte mod lytteren)
Jeg kunne gost tænke mig at høre, hvordan mit anlæg lyder med andre kabler (jeg har sølv i mine kabler ), så hvis nogen har noget spændende, er de velkommen til at tage det med.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 19 November 2004 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe.. ja jeg vil meget gerne komme.. bare det ik er den 4 eller 5 december.. har to sæt strømkabler som jeg er sikker på pathos vil elske !! derudover har jeg et komplet (htkabler og signal) sæt transparent og et komplet sæt audience kabler jeg kan tage med..
har aldrig hørt det sæt SF så især en aften oppe i ålborg er for mig meget spændende
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå ja. Måske kunne jeg måske også overtales til en hyggelig hifi-aften med ligesindet. (hvis jeg må for konen)
Det skal nok bare være inden april næste år. Efter det kommer der nemlig en blebruger, og det sætter nok sine begrænsninger....
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har pt ikke plads til gæster.. dårligt plads til mig selv.. men arbejder på noget større.. og når det er på plads, vil jeg smide en invitation ud til folket.. men rigtig godt initiativ Dennis..
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
der bliver afholdt noget lignende til januar for odense juntaen, en kombineret julefrokost og lyttebesøg, men Dennis er ikke den eneste fra den forkerte side af vandet der er velkommende.... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vitus skrev:
Herning it is..
|
|
|
Hey, er du far herning ? Hvor ligger firmaet så ? Jeg har aldrig set et skilt til det her i herning
|
Til top |
|
|
Vitus Branchemedlem

Vitus Audio
Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 98
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
torkild skrev:
Vitus skrev:
Herning it is..
|
|
|
Hey, er du far herning ? Hvor ligger firmaet så ? Jeg har aldrig set et skilt til det her i herning
|
|
|
Hejsa, Yep - men holder lav profil :) Bor i Gjellerup nær Gjellerup Skole.
Mvh
Vitus
|
Til top |
|
|
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
Sendt: 19 November 2004 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hos mig skal I være velkommen.
Har lige fået et par interessante integrerede forstærkere ind af døren 
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 19 November 2004 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm.. ok.. der er fire/fem/seks stykker i ålborg og omegn.. samt en bunke butikker.. hvis vi kan samle alle de interesserede på en lang dag deroppe synes jeg det ville være cool.. og de steder hvor det kniber med plads må vi være lidt tolerante
men kræver jo nok en del planlægning fra dem der er lokalkendt ?
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 20 November 2004 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ligger gerne stue til også meget gerne til andet end lige det jeg har .
|
Til top |
|
|