Sendt: 14 December 2004 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ny her, så jeg ville da lige stille et spørgsmål eller to hvis det er i orden...
Landet ligger sådan at der, i den klub hvor jeg går, var en forstærker som brændte fuldstændig sammen efter at have kørt på i 15 timer til en fest hvor vi trykkede den max af. Måske også dumt at have den kørende så længe, men sket er sket, og så var den ene kanal og rimelig smadret, det lyd i hvert fald af helvedes til det der kom ud af de højtalere der var sat til den. Så nu skal vi have en ny, og da jeg er "musikmand" i klubben, er jeg kommet til at stå for det. Men jeg er ikke p***e skarp på netop dette område, så derfor vil jeg gerne have noget hjælp til at vælge en.
Der er 2 rum hvor der er 2 højtalere i hver, altså skal der kunne sluttes 4 JBL højtalere til (Ved ikke hvilke modeller, men de er ganske ganske udmærkede), og så selvfølgelig skal forstærkeren sluttes til en computer hvor vi afvikler alt vores musik fra. Lyden behøver ikke være super, da det som regel kun er når der er stive mennesker tilstede der bliver spillet. Men altså med måde, jeg vil gerne have det sådan at det ikke lyder helet af helvedes til 
Vi har selv lige indkøbt en masse nye guldkabler, så vi mangler sådan set bare forstærkeren. Så hvis der var nogle der kunne hjælpe, så ville det være perfekt. Og jo billigere jo bedre, dvs. brugt er at foretrække, da vi ikke er verdens rigeste klub. Så omkring 1000-3000 kr., så vill det være fint !
Håber I gider at hjælpe.
- Ylle
|