Sendt: 30 August 2003 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg bestilte i sidste uge en Yamaha YST-SW1500 fra tyskland. USP afleverede subwooferen til mig tirsdag d. 26/08-03. Jeg betalte varen uden at checke indholdet (Det var meget dumt). Jeg åbnede kassen og opdagede at det er en lille bule på kanten af subwooferen, de flamingoer som beskytter subwooferen er i stykker og kassen/pakken er meget medtaget . Det ser ud som om de har kastet det rundt. Jeg tog subwooferen ikke ud af kassen og skyndte mig ud for at få fat i UPS manden, men han var væk. Jeg ringede til UPS kontoret og meldte skaden til dem. De sagde de vil sende en for at kigge på det. Langt om lange blev jeg ringet op af en UPS mand i går ( i mellemtiden har jeg ringet til dem 3 gange ). Vi aftalte, han skulle komme forbi at kigge på subwooferen på mandag. På et tidspunkt under samtalen siger UPS manden at jeg ikke vil være berettiget til erstatning, hvis det viser sig at subwooferen ikke var pakket ordentlig ind af afsenderen, derfor vil det være en sag mellem mig og afsenderen. Kan han tillade sig at påstår at subwooferen ikke var pakket godt ind af afsenderen eller emballagen er af en dårlig kvalitet når han er færdig med at inspicere subwooferen? Subwooferen er i original indpakning, og jeg har ikke taget den ud af kassen.
Er der nogen, som har lignende erfaringer med UPS?
V. H. Keyvan E.
|