Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 15:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: UPS Problemer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1513
Sendt: 30 August 2003 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Hej.

 

Jeg bestilte i sidste uge en Yamaha YST-SW1500 fra tyskland. USP afleverede subwooferen til mig tirsdag d. 26/08-03. Jeg betalte varen uden at checke indholdet (Det var meget dumt). Jeg åbnede kassen og opdagede at det er en lille bule på kanten af subwooferen, de flamingoer som beskytter subwooferen er i stykker og kassen/pakken er meget medtaget. Det ser ud som om de har kastet det rundt. Jeg tog subwooferen ikke ud af kassen og skyndte mig ud for at få fat i UPS manden, men han var væk. Jeg ringede til UPS kontoret og meldte skaden til dem. De sagde de vil sende en for at kigge på det. Langt om lange blev jeg ringet op af en UPS mand i går ( i mellemtiden har jeg ringet til dem 3 gange ). Vi aftalte, han skulle komme forbi at kigge på subwooferen på mandag. På et tidspunkt under samtalen siger UPS manden at jeg ikke vil være berettiget til erstatning, hvis det viser sig at subwooferen ikke var pakket ordentlig ind af afsenderen, derfor vil det være en sag mellem mig og afsenderen. Kan han tillade sig at påstår at subwooferen ikke var pakket godt ind af afsenderen eller emballagen er af en dårlig kvalitet når han er færdig med at inspicere subwooferen? Subwooferen er i original indpakning, og jeg har ikke taget den ud af kassen.

Er der nogen, som har lignende erfaringer med UPS?

 

V. H. Keyvan E.

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6645
Sendt: 30 August 2003 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Det er afsender der skal køre en sag mod UPS , har prøvet det engang og der var ikke problemer fik alle penge tilbage og mere til , men men det kan tag mange uger

 

j

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1513
Sendt: 30 August 2003 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

Tak for besvarelsen jensen

V.H. Keyvan E.

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan
 
johnsj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 02 September 2003 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Det gør den jo gerne
Til top Vis johnsj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af johnsj
 
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1513
Sendt: 05 September 2003 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Jeg fik besøg af UPS manden i går. De påtager sig ansvaret og vil betale en erstatning for Subwooferen. nu er jeg glad igen.

V.H. Keyvan E.

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes