Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 21:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Køb af udstyr fra f.eks. Japan? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Jeg har set lidt på en spændende side med bestillingsmulighed online og vil her komme med et link:http://www.avac.co.jp/shop/goods/goods.asp?shop=&ca tegory=1808

Her kan man også købe udstyr som normalt ikke fås i Danmark.

Nu har jeg set et andet indlæg om Told og Skat reglerne men hvordan skal man omregne kursen, der er en side valutakurser men det kan ikke rigtig gøre det, det er jo ikke bare at tage valutaen og så omregne eller hvad?Er der nogen der har erfaring fra noget sådan gerne med bestilling i Japan.Er det penge at spare?

Der er også andre problemmer med det bla. strømforsyning og evt. godkendelse det sidste behøver ikke at være et problem privat når bare det fungerer og er forsvarlig eller hvad?

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

Dan Wulf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Jeg har besøgt AVAC i Akihabara/Tokyo, og det er en fin forretning med en fin service, men jeg kender ikke noget til kvaliteten af deres on-line shop.

Derimod har jeg tidligere købt projektor hos PriceJapan (http://pricejapan.com/PriceJapan_com.htm ). Så vidt jeg ved styres firmaet af koreanere, og deres service er der intet galt med. Hvis du søger på nettet vil du se, at PriceJapan har tilfredse kunder i både Europa og USA. De er gode til at informere kunderne, hvorvidt deres artikler er 230V-kompatible, PAL-kompatible, og hvorvidt de har engelske brugerflader. Selvom et produkt ikke kan anvendes til 230V, kan du for en rimelig pris få konvertere i DK.

Du skal regner med at betale dansk moms og told. Benyt bankernes valuta-oversigt, når du omregner til danske kroner.

Til top Vis Dan Wulf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dan Wulf

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes