| Forfatter |
|
hifido Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at være flyttet mistede jeg mit dejlige jordspyd, så nu vil jeg bare trække jord på lysnettet. Men min fordelerboX (supra LoRad Md06 mrk II) har jo ikke Dansk Jordben på hanstikket!!Et opkald til tape connection hvor jeg købte netkablerne hjalp ikke!! Der er jo et hul til en plug der hvor Jordbenet skulle sidde!! Men der medfølger ingen Løse "Plugs" og ifølge Sælgeren fandtes det vist ikke originalt!! Men man kunne "VEL" bruge et gammelt bananstik eller noget, mente han ???? Der må være nogen derude som har haft samme problem!!! Hvad har I Gjort?? (Og jo, Jeg ved godt at jeg bare kan købe nogle andre Hanstik og sætte dem PÅ, Men det ville jo være både nemmere og billigere hvis man kunne få løse "Jordplugs" til.)
På Forhånd Tak!!
Mvh. Hifido
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan købe en adapter hos Harald Nyborg. Vær lige opmærksom på at den bider sig fast og ikke kan tages af igen.
Du kan ikke sætte en pin i hullet, passer ikke til DK jord.
Mvh,
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
hifido Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for tippet!! Men Harald Nyborg???? Det Lygter ikke ligefrem af HIGH END!! Ha, ha, ha!!!
Mvh. Hifido
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frem med smergellærredet og fil adaptoren indvendig. Elektrikere har dem i løs vægt da de ofte er påmonteret hårde hvidevarer.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Går lyden ikke fløjten hvis der kommer Harald Fyborg komponenter ind i kæden ? Så næsten hellere undvære jord......  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
chrliv Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Går lyden ikke fløjten hvis der kommer Harald Fyborg komponenter ind i kæden ? Så næsten hellere undvære jord...... |
|
|
Det kan ikke have nogen indflydelse IMO, det er en jordforbindelse vi snakker om.
Hilsen Christian
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
chrliv skrev:
Acer skrev:
Går lyden ikke fløjten hvis der kommer Harald Fyborg komponenter ind i kæden ? Så næsten hellere undvære jord...... |
|
|
Det kan ikke have nogen indflydelse IMO, det er en jordforbindelse vi snakker om.
Hilsen Christian
|
|
|
0 og fase går vel igennem Fyborg fidusen ?  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifido skrev:
|
Efter at være flyttet mistede jeg mit dejlige jordspyd, så nu vil jeg bare trække jord på lysnettet. Men min fordelerboX (supra LoRad Md06 mrk II) har jo ikke Dansk Jordben på hanstikket!!Et opkald til tape connection hvor jeg købte netkablerne hjalp ikke!! Der er jo et hul til en plug der hvor Jordbenet skulle sidde!! Men der medfølger ingen Løse "Plugs" og ifølge Sælgeren fandtes det vist ikke originalt!! |
|
|
Mindre misforståelse, tror jeg: Supra leverer ganske rigtigt ikke et ben du kan sætte på Schuko stikket, men kablet findes i en version med Schuko som det du har, og i en lidt billigere udgave med et almindeligt 3-benet stik, der dog ikke er forgyldt. Du skal sådan set bare bruge dette fra dåsen til væggen, så er du kørende. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
| Mindre misforståelse, tror jeg: Supra leverer ganske rigtigt ikke et ben du kan sætte på Schuko stikket, men kablet findes i en version med Schuko som det du har, og i en lidt billigere udgave med et almindeligt 3-benet stik, der dog ikke er forgyldt. |
|
|
Under alle omstændigheder må det være bedre end at bruge en adapter, og så får du penge tilbage i stedet for at skulle af med dem, det er vel ikke så ringe? :-) __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
hifido Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok Otto TC....!! Den oplysning skulle jeg bare have haft, da jeg ringede ind til jer!!! Så må jeg ha´bestilt sådan et kabel!!
Mvh. Hifido
|
| Til top |
|
| |