| Forfatter |
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.hifipriser.dk/listprices.asp?ID=124744
behøver jeg at sige mere?
det underlige er at der er en del, anmeldelser, nyheder der er sakset fra hifi4all.... har de fået lov til det? 
jeg bed også mærke i det ENORME udvalg af dansk hifi der er... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sakset?
De linker jo kun til dem.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis bare forhandlerene vil melde seg til vil utvalget straks bli bedre.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
lorx skrev:
|
Sakset?
De linker jo kun til dem.
|
|
|
jeps, men jeg mener at man i sagen "nazisvin.dk vs dansk folkeparti" blev sået tvivl om lovligheden heraf?
de er jo en slags konkurrenter til h4a  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 05 Maj 2005 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
|
http://www.hifipriser.dk/listprices.asp?ID=124744
behøver jeg at sige mere?
det underlige er at der er en del, anmeldelser, nyheder der er sakset fra hifi4all.... har de fået lov til det? 
jeg bed også mærke i det ENORME udvalg af dansk hifi der er...
|
|
|
Siden er for det første ny - derfor det begrænsede udbud, men se EDB-priser og se så hvordan HifiPriser med tiden vil udarte sig. For det andet så har Hifi4all en samarbejdsaftale med folkene bag EDBpriser og nu også HifiPriser om at linke til vores nyheder, så ja - det har de lov til, og det giver en fornuftig portion hits på denne side ad den vej!
Konkurrent til Hifi4all, nej.....det er en oversigt med sammenligning og internet-køb. Sådanne ting tilbyder vi slet ikke - netshop er ikke vores "afdeling"! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2005 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, det kunne jeg jo ikke vide noget om...
at siden er ny er en ganske god begrundelse, jeg mente bare at edbpriser til sammenligning var noget mere "komplet" i starten...?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 05 Maj 2005 kl. 02:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
|
ok, det kunne jeg jo ikke vide noget om...
at siden er ny er en ganske god begrundelse, jeg mente bare at edbpriser til sammenligning var noget mere "komplet" i starten...?
|
|
|
Hifi er desværre lidt mere uoverskueligt og så er der jo knap så mange netshops som inden for computer-dele. Jeg er dog overbevist om at der vil komme et rimeligt bredt udvalg af forskellige produkter med tiden. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 05 Maj 2005 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ud fra layoutet på www.hifipriser.dk så er det vel de samme folk som står bag www.edbpriser.dk I hvert fald så ligner de hinanden utrolig meget. Cool hvis der bliver bedre muligheder for at sammenligne priser, men jeg ser et problem i og med at nogle produkter kunforhandles af meget få forhandlere, men lad os se.... det er en spændende udvikling. __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |