| Forfatter |
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sidder lige med det nyeste nummer af High Fidelity og læser den besøgsartikel de bringer.
En gut med et sæt Sonus Faber Extrema og et par tons andet lækkert grej.
Et spørgsmål melder sig: Er det ikke Mr. High Ends anlæg, der vises på disse fine billeder? Og svaret: Jo det er!!!
Kære Morten. Tillykke med en fin artikel og med et misundelsesværdigt set-up. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
micjac Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Hvilket nummer af bladet. 3 eller 4 ?
(Edit: Kan se nummer 3 går til 12. Maj. Så jeg formoder
det er nummer 4 der er sendt ud til abonnenter)
mvh
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nr 4 var da til beskuelse på mit lokale bibliotek i går d. 10/5!!!
Måske Post-Danmarks medarbejdere nu er på "racer-mel"!!!
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
micjac skrev:
Hej. Hvilket nummer af bladet. 3 eller 4 ?
(Edit: Kan se nummer 3 går til 12. Maj. Så jeg formoder det er nummer 4 der er sendt ud til abonnenter)
mvh
|
|
|
Det er det sikkert blevet. Men jeg har nu lige købt det nede i min lokale kiosk. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja personligt mener jeg besøgsartiklen var kedelig.Og hvorfor nu det.Manden har sikkert et anlæg der spiller fremrangde, men ærlig talt bruge to sider på at han leder efter en ny forstærker, og det er svært at finde en lyd der sidder lige i øret.Det finder jeg temmeligt uinterresant.I mine øjne var artiklen lavet for at reklammere for de fremmødte importører.
MVH
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten,
Jeg glæder mig til at læse artiklen!
hilsen Malthe
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
|
Tja personligt mener jeg besøgsartiklen var kedelig.Og hvorfor nu det.Manden har sikkert et anlæg der spiller fremrangde, men ærlig talt bruge to sider på at han leder efter en ny forstærker, og det er svært at finde en lyd der sidder lige i øret.Det finder jeg temmeligt uinterresant.I mine øjne var artiklen lavet for at reklammere for de fremmødte importører.
MVH
|
|
|
Tjaa... det ved jeg ikke. Jeg opfattede det ikke som et reklamefremstød, men som en ganske almindelig besøgsartikel som så mange andre de har bragt i High Fidelity. At de så valgte den vinkel at Morten åbenbart søger en ny forstærker, gør den da ikke mindre interessant.
Jeg synes stadig det er sjovt at se hvad andre sysler med og se det beskrevet med andres øjne. Hvis det er nogetg man kender herindefra.
Men okay. Hvis man vil være negativ, kan det jo altid lade sig gøre. Hvis du fandt artiklen så kedelig, fatter jeg ikke at du gad at læse den helt til ende. Eller at du gider at kommentere den i denne tråd.
Men okay. Sådan er der jo så meget. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 at du ikke er enig er da fint.Og så må jeg sige at man jo bliver nød til at læse noget til enden, for at kunne udtale sig.Men nu er jeg jo også diy mand, og det kan være det er der hunden ligger begravet.Og så syntes jeg at skal det ikke være diy, skal det være et anlæg der er sammensat på en spændende måde. Det skal ikke bare være en der kan sammensætte et anlæg der koster kassen.Men ok er jeg den eneste der har det sådan, er det nok ikke fremmende for salget, med den type artikler.Så brian det skrevene var ment som et oplæg til debat, kom det til at virke som et surt bøvs, var det ikke meningen.
MVH
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dav,
Jeg kan bedre lide Kabel testen  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
|
Brian7500 at du ikke er enig er da fint.Og så må jeg sige at man jo bliver nød til at læse noget til enden, for at kunne udtale sig.Men nu er jeg jo også diy mand, og det kan være det er der hunden ligger begravet.Og så syntes jeg at skal det ikke være diy, skal det være et anlæg der er sammensat på en spændende måde. Det skal ikke bare være en der kan sammensætte et anlæg der koster kassen.Men ok er jeg den eneste der har det sådan, er det nok ikke fremmende for salget, med den type artikler.Så brian det skrevene var ment som et oplæg til debat, kom det til at virke som et surt bøvs, var det ikke meningen.
MVH
|
|
|
Hej igen Andre. Helt okay. Hvis ikke folk var uenige en gang imellem ville hifi være en noget ensporet affære.
Når vi så er endes om hvad vi hver især mener kunne jeg godt få en fornemmelse af, at High Fidelity selv har været bange for, at det skulle virke som om, at dette netop var en artikel om et anlæg, der var sat sammen for at det skulle være så dyrt som muligt.
De skriver allerførst i artiklen, at det jo selvfølgelig ikke er prisen på grejet, der dikterer hvem der besøges i disse artikler.
Men jeg synes stadig at artiklen er god og at den opfattelse der skitseres ovenfor ændres efterhånden som man læser. Jeg er bestemt ikke i tvivl om, at Mortens grej er købt efter ørerne i stedet for efter blæreeffekten.
Sådan køber vi forhåbentlig allesammen vores anlæg __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |