|
hvordan kan se være, med alle de underlige standarder der er i denne verden og i EU, at der ikke er en for placering af netbrønd på hifi apparater.
kors hvor er det noget rod bag på ens anlæg. ledninger på kryds og tværs. 
hvis bare nu netbrønden SKULLE side i venstre side, set forfra. var man da kommet lidt længere 
når men musikken lyder da heldigvis meget godt selv om det ligner en kælinge knude bag på 
Du har så absolut ret!
"Ormegården" er et evigt tilbagevendende problem. Man ordner det fint og pænt, og næste gang man lige skal høre en ny "spilledåse", er den gal igen. Mit rack er heldigvis udstyret med hjul, så det er nemt at komme til "ormegården", men "kønt" bliver det s´gu aldrig! |