Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 01:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Downloaded musik på CD?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
G40driver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Hey folkens.

Hvordan hulen gør jeg så jeg kan lægge lovligt downloaded musik på en CD?? Har hentet en masse fra Payload, men de er licens beskyttede

Håber nogen kender nogen som har noget familie som kender nogen som så igen kender nogen der ka´ hitte ud af det

Mvh Lasse



__________________
Lasse K.

Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
Til top Vis G40driver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af G40driver
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

Tja, jeg må nok erkende at lige det her ikke er min stærke side da jeg aldrig downloader musik, men jeg har hørt en fugl synge noget om at du bare skal spille numrene på din pc før du kopiere dem ned på disk. På den måde får du licens til at skære dem.

__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
G40driver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Jeg takker og tester det

__________________
Lasse K.

Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
Til top Vis G40driver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af G40driver
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 24 Maj 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Virkede det?

__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
G40driver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 24 Maj 2005 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Ja det var lige det der skulle til

Tak for hjælpen, Ikke Slipsefyr



__________________
Lasse K.

Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
Til top Vis G40driver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af G40driver
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 24 Maj 2005 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

G40driver skrev:

Hejsa.

Ja det var lige det der skulle til

Tak for hjælpen, Ikke Slipsefyr

Jamen det var sandelig da så lidt .

Hov,det var indlæg nr 2000, får jeg mon en hopla nål så?  



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes