Forfatter |
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er blevet frifundet iflg. DRs tekst-tv.
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa, det var vel enten eller.....
Sandsynligheden for at det var endnu en flok mennesker der ville lukrere på hans penge var jo ret stor - det er jo sket før.
Hvorvidt han er børnepiller eller ej er ihvertfald ikke noget jeg vil give bud på - medierne har ligeså meget at sige i det spil, så folk aner alligevel ikke hvad de skal tro.
Så venter vi bare på den næste sag..... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er også sket før, at folk med mange penge slipper fri i Usa.
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det her Michael Jackson4All
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget kan siges om MJ, men jeg har sgu ondt af ham.
|
Til top |
|
|
Scotty Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2005 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 26
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. High Fy skrev:
Meget kan siges om MJ, men jeg har sgu ondt af ham. |
|
|
Hvad er der at have ondt af????
Scotty
|
Til top |
|
|
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det her Michael Jackson4All 
Nej, det er 2muchMonkeyBusiness
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sagen ang. Jackson og om han er skyldig eller ej vil jeg ikke gøre mig klog på men jeg kan godt blive lidt bange for at havde det været en "almindelige" Amerikaner som stod tiltalt for samme anklagepunkter 10 styk's ! - tja, så tro jeg ikke at han vil have en kinamands chance for at blive frikendt.
Money talk's 
|
Til top |
|
|
Stengaard Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det kan godt være du har ret i det Alex, men til gengæld er jeg 100
% overbevist om at en "alm." amerikaner ikke var blevet anklaget for de
samme ting...
Hans penge fik ham anklaget
Hans penge reddede ham ud igen
Sådan ser jeg personligt på det, og jeg er ret sikker på han også var uskyldig...
|
Til top |
|
|
gunbox Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 286
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scotty skrev:
Mr. High Fy skrev:
Meget kan siges om MJ, men jeg har sgu ondt af ham. |
|
|
Hvad er der at have ondt af????
Scotty
|
|
|
At manden er blevet trukket gennem en lang (dyr) retssag for noget han angiveligt ikke har gjort????...tror man på dommen er MJ jo uskyldig!
__________________ Mrs. Lindsay - "You certainly look cool." - Yogi Berra - "Thanks, you don't look so hot yourself."
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Sagen ang. Jackson og om han er skyldig eller ej vil jeg ikke gøre mig klog på men jeg kan godt blive lidt bange for at havde det været en "almindelige" Amerikaner som stod tiltalt for samme anklagepunkter 10 styk's ! - tja, så tro jeg ikke at han vil have en kinamands chance for at blive frikendt.
Money talk's 
|
|
|
Tjaa.....jeg tror nu ikke at han gik fri fordi at han er berømt eller har mange penge.
Ganske vidst havde han hyret en top-notch advokat, men det rykker ikke ved det faktum, at der ikke forelå konkrete beviser mod ham. Sagen var alene bygget på et par tvivlsomme vidneforklaringer og anklageren havde ikke et eneste fysisk bevis.
Et sådant anklageskrift er ikke svært for en forsvarsadvokat at pille fra hinanden - uanset hans hyre (med mindre han er decideret ringe).
Efterfølgende har flere af jurymedlemmerne officielt udtalt, at de finder det sandsynligt, at Michael Jackson på et eller andet tidspunkt har misbrugt børn, men at de bare ikke fandt det bevist i den konkrete sag.
Men jeg vil godt vædde en kasse bajere på, at der inden længe bliver indleveret endnu en stævning mod ham - denne gang i en civil sag. Ved en civil sag er bevisbyrden væsentligt lavere, end i en straffesag, og det kan derfor ikke udelukkes, at de omtalte vidneudsagn vil være nok til at fælde Michael Jackson. Præcis som det skete for O. J. Simpson - så "Neverland" får nok ny ejer snart.....
|
Til top |
|
|
gunbox Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 286
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Money talk's 
|
|
|
Det har vel intet at gøre med hvor mange anklagepunkter der er, men kvaliteten af disse samt beviserne. Jeg hørte domsafsigelse direkte, og det lød som om at mange af punkterne lå meget tæt op af hinanden ("han har rørt ved drengens venstre balle", "han har rørt ved drengens højre balle" ) __________________ Mrs. Lindsay - "You certainly look cool." - Yogi Berra - "Thanks, you don't look so hot yourself."
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske er det et "sjovt" og "spændende" emne, men der helt klart gået
MEGAmeget plepse* i det. Når alt kommer til alt, så kan vi bare sidde
her på vores små forudindtaget numser, og gætte i en uendelighed.
* en Plepse, er et menneske der læser for meget BT og Ekstrabladet.
Plepse er et begreb er dækker over det at være mainstream, på den
trælse facon.
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
en ting er hvad han pga sion baggrund kan være i stand til. en anden ting er at det han gør ikke er normalt.
men så længe det ikke er bevist "beyond any doubt", ja så er han uskyldig, derfor har man et retssystem.
sjov detalje, i amerikansk ret skal man dømmes af sine ligemænd, og med en ren hvid jury har han da opnået sin store drøm om at blive hvid.
personligt kunne jeg bedre lide ham fra thriller dagene.... da så han i det mindste naturlig ud og omgik en masse kvinder. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
en ting er hvad han pga sion baggrund kan være i stand til. en anden ting er at det han gør ikke er normalt.
men så længe det ikke er bevist "beyond any doubt", ja så er han uskyldig, derfor har man et retssystem.
|
|
|
Det er nu "beyond any reasonable doubt" 
kim olsen skrev:
sjov detalje, i amerikansk ret skal man dømmes af sine ligemænd, og med en ren hvid jury har han da opnået sin store drøm om at blive hvid.
|
|
|
Det der med ligemænd passer vidst ikke helt . Juryen skal sammensættes, så den udgør et repræsentativt udsnit af det county (amt) hvori sagen føres. I Michael Jacksons county er der under 2% afro-amerikanere, så sammensætningen var reel nok.
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flere af anklagerne kunne blankt afvises, da Michael Jackson kunne bevise at han opholdt sig i en helt anden stat på det givne tidspunkt, og ALLE de vidner som anklagemyndigheden har afhørt, har i retten indrømmet at de har løjet under ed. Ikke blot ét enkelt vidne, men ALLE.
Måske kan kun en dyr forsvarer pille anklagerne fra hinanden, og en fattigere mand var blevet dømt. Sådan er det også i Danmark. Her vil billigere advokater formentlig begå flere fodfejl, og måske endda tabe oplagte sager.
I OJ Simpson sagen var et af de 'afgørende' beviser en blodig handske, som det senere viste sig var for lille til OJ's hånd. At OJ's egen søn ikke var mistænkt, og ikke afhørt, er senere kommet frem som en grov fejl, der gav politiet motiv til at frembringe det falske bevis med den alt for lille handske. OJ's motiv for at modtage dommen i en civil sag, kunne være for at beskytte sønnen. Meget er spekulation, og ikke bevist. Der var en udsendelse om netop OJ Simpson sagen, hvor det også kom frem at OJ's søn var tidligere anklaget for vold (husker ikke om han var dømt også).
Nå, men det hverken beviser eller modbeviser noget, at nogen kommer med falske anklager og falske beviser. Manden kan stadig være skyldig, men det kræver fældende beviser.
|
Til top |
|
|
skruerselv Udelukket fra forum

heltny/cujo
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ærgeligt at han ikk røg ind for livstid - så var man fri for at høre/se på den plastdukke.
En hankønsneger der prøver at gøre sig hvid og som skriger som en kælling, hahaaaah
Men ingen tvivl om at manden er populær - - - men før i tiden var det han musik der gjorde arbejdet, som kim skriver: Thriller-tiden - - - - hvad er det der gør ham populær nu ? Er det spørgsmålet om børnepilleri eller ?
Manden er ustyrtelig populær - jeg fatter det bare ikke - - - men ok, BOSE er også verdens mest solgte højttalermærke - forstår man det ? 
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
skruerselv skrev:
Ærgeligt at han ikk røg ind for livstid - så var man fri for at høre/se på den plastdukke.
En hankønsneger der prøver at gøre sig hvid og som skriger som en kælling, hahaaaah
Men ingen tvivl om at manden er populær - - - men før i tiden var det han musik der gjorde arbejdet, som kim skriver: Thriller-tiden - - - - hvad er det der gør ham populær nu ? Er det spørgsmålet om børnepilleri eller ?
Manden er ustyrtelig populær - jeg fatter det bare ikke - - - men ok, BOSE er også verdens mest solgte højttalermærke - forstår man det ? 
|
|
|
Ja, og røde pølser sælger bedre end engelske bøffer, men derfor ser jeg ikke nedladende på dem der står ved pølsevognen.
Dem der aldrig smager en engelsk bøf, går glip af noget, men har måske ikke behovet? En surfer kan jo heller ikke fatte at alle ikke interesserer sig for surfing? (mon ikke han kan alligevel?) Måske er golf sjovere end surfing, men hvordan afgøre det?
Fint at du ikke bryder dig om hans musik, men vil du sætte folk i fængsel for det?
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan egentlig ikke se hvad den enkeltes mening om personen har af betydning, det er jo ikke fordi nogen af os har mødt ham og har noget reelt at bygge en holdning på....
hvis retten har frifundet ham, og han derfor er uskyldig, er det synd for ham ....
jeg er ikke jackson fan.. har bad albummet og history...men så er det vist det....
__________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
pulse83net Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
|
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
skruerselv skrev:
|
|
|
Michael Jackson er absolut ikke ustyrlig populær mere. Javist, han har sine trofaste fans, men hans forhenværende karriere er nærmest ikke-eksisterende. Han vil, uheldigvis, altid være stemplet som pædofil. En skam, at en popgigant som ham, skal slutte karrieren på denne måde. Han var et kæmpe geni indenfor underholdningsbranchen og jeg tror personligt ikke at der kommer nogen igen med et så vidtspændende talent som ham.
|
Til top |
|
|