Forfatter |
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 17 August 2005 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der kender de nye versioner i denne serie? Hvordan spiller de?
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 17 August 2005 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye Prima skulle efter sigende være endda meget tæt på den gamle Capitole på mange måder!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 17 August 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Den nye Prima skulle efter sigende være endda meget tæt på den gamle Capitole på mange måder! |
|
|
Det er også hvad jeg har hørt. Men er det godt? Har aldrig hørt Capitole. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
Sendt: 17 August 2005 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA det er hammer godt. Jeg har den gamle prima forstærker, og grundkonstruktionen i den nye ligner meget den gamle, bortset fra at den har større kraftreserver. Dermed kan jeg kun anbefale forstærkeren! Hvis cd-afspilleren er i nærheden af den gamle Capitole er der vel ikke så meget at diskutere  __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 17 August 2005 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Ronin skrev:
Den nye Prima skulle efter sigende være endda meget tæt på den gamle Capitole på mange måder! |
|
|
Det er også hvad jeg har hørt. Men er det godt? Har aldrig hørt Capitole.
|
|
|
Capitole er meget god!! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 17 August 2005 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fournais skrev:
JA det er hammer godt.
Jeg har den gamle prima forstærker, og grundkonstruktionen i den nye ligner meget den gamle, bortset fra at den har større kraftreserver. Dermed kan jeg kun anbefale forstærkeren! Hvis cd-afspilleren er i nærheden af den gamle Capitole er der vel ikke så meget at diskutere  |
|
|
Men hvad med forstærkeren? Har den gode kræfter eller hvordan? Den er opgivet til 2 x 100watt. Men er den strømstærk? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 17 August 2005 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Fournais skrev:
JA det er hammer godt.
Jeg har den gamle prima forstærker, og grundkonstruktionen i den nye ligner meget den gamle, bortset fra at den har større kraftreserver. Dermed kan jeg kun anbefale forstærkeren! Hvis cd-afspilleren er i nærheden af den gamle Capitole er der vel ikke så meget at diskutere  |
|
|
Men hvad med forstærkeren? Har den gode kræfter eller hvordan? Den er opgivet til 2 x 100watt. Men er den strømstærk?
|
|
|
Hej.
Har hørt den gamle Prima Amp, på et sæt Dynaudio A 72 som ikke er blandt de nemmeste at drive 4Ohm/86db og det lød ganske fortrinligt, især når man tænker på der "kun" var 2x50W bag, lød på intet tidspunkt klemt, og der blev da spillet rimlig godt til, så den nye med 2x100W må jo være lidt mere strømstærk, og så er dine V.A. jo ikke blandt de sværeste at drive, men få da skidtet på prøve...
Du har sikkert set den, men der er jo en test af Prima serien her på siden, self. den gamle serie...

|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Fournais skrev:
JA det er hammer godt.
Jeg
har den gamle prima forstærker, og grundkonstruktionen i den nye ligner
meget den gamle, bortset fra at den har større kraftreserver. Dermed
kan jeg kun anbefale forstærkeren! Hvis cd-afspilleren er i nærheden af
den gamle Capitole er der vel ikke så meget at diskutere  |
|
|
Men hvad med forstærkeren? Har den gode kræfter eller hvordan? Den er opgivet til 2 x 100watt. Men er den strømstærk? |
|
|
Jeg tager lige tråden op igen, og tilspørger dig 7500: Fik du selv
prøvet det Prima show der? Hvis ja. Hvordan lød det, hvis nej. Så se at
få det prøvet, så du kan skrive et par kloge ord om det
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brian jeg er en lykkelig ejer af den nye prima, den er meget musikalsk og jeg er meget tilfreds med den den er varm i lyden og meget præcis, jeg synes virkelig at det er velspillende cdmaskine...
Novisad
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Brian7500 skrev:
Fournais skrev:
JA det er hammer godt.
|
|
Men hvad med forstærkeren? Har den gode kræfter eller hvordan? Den er opgivet til 2 x 100watt. Men er den strømstærk?
|
|
|
Jeg tager lige tråden op igen, og tilspørger dig 7500: Fik du selv prøvet det Prima show der? Hvis ja. Hvordan lød det, hvis nej. Så se at få det prøvet, så du kan skrive et par kloge ord om det 
|
|
|
Nej. Har ikke fået den prøvet endnu. Skal nok vende tilbage når/hvis det sker. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
rockforlife skrev:
Brian7500 skrev:
Fournais skrev:
JA det er hammer godt.
|
|
|
|
|
Jeg tager lige tråden op igen, og tilspørger dig 7500: Fik du selv prøvet det Prima show der? Hvis ja. Hvordan lød det, hvis nej. Så se at få det prøvet, så du kan skrive et par kloge ord om det 
|
|
|
Nej. Har ikke fået den prøvet endnu. Skal nok vende tilbage når/hvis det sker.
Så vidt jeg har forstået kommer den nye prima amp først til juletid... |
|
|
__________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Primaen har en tendens til at lyde skarp i lyden når man lige har fået den og tænder den for første gang men når man så brænder rørene til så sker der virkelig noget lyden er bare for lækker, jeg er simpelhen så vil med min maskine...
Novisad
|
Til top |
|
|