Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 25 August 2005 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skete det... Jeg hører mere musik end jeg ser film! 
Jeg startede enegtlig med to kanaler og gik op i det i flere år. Så kom ProLogic efterfulgt af DD/DTS og jeg hoppede med på bølgen. Surround var sagen. Idag vil jeg ikke undvære mine baghøjttalere, ej heller min DVD-afspiller eller projektor men prioriteten er "stereo".
Man er sku da lidt
Kender I det?
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 25 August 2005 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jo ændre sig igen 
Jeg tror det hænger en del sammen med, hvordan ens liv er skruet sammen på et givent tidspunkt. Lige nu bruger jeg mere tid på film end på seriøs musiklytning. Det skyldes helt sikkert at der for tiden ikke er så meget fri tid (ikke fritid) og noget af den skal jo gerne bruges sammen med kæresten, og så passer det bedre med en film frem for to timers "seriøs" lytning. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 25 August 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Jeg tror det hænger en del sammen med, hvordan ens liv er skruet sammen på et givent tidspunkt. |
|
|
Det tror jeg du har helt ret i. Vi har to små børn der tager godt af vores tid, så film bliver til 1 eller max. 2 om ugen, hvorimod det bliver til min. ½ time med musik hver dag - skønt 
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 25 August 2005 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kørt så mange gange fra stereo til surround og tilbage igen, at jeg har opgivet at tælle det - jeg kan sagtens følge dig, man vil godt have det hele, men man vil også godt have det andet!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 25 August 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja kender det godt.. selvom jeg bruger alle mine penge på at forbedre stereodelen, så savner jeg surrounden. især når man kommer forbi en der har gjort meget ud af det. MEN jeg hører musik stortset al den tid jeg er hjemme, og ser måske 2-3 film pr uge, så mine prioriteringer er nok ikke lavet forkert.
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 25 August 2005 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Jeg har kørt så mange gange fra stereo til surround og tilbage igen, at jeg har opgivet at tælle det - jeg kan sagtens følge dig, man vil godt have det hele, men man vil også godt have det andet! |
|
|
Det er netop derfor, at jeg har skiftet forstærker 3 gange på ét år 
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 25 August 2005 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars.
Ja jeg må så indrømme at jeg savner det SS helt vildt og kan næsten ikke vente til at få det igen i mit nye hus, men jeg vil altså heller ikke gå på kompromis med stereo, det er sgu ikke nemt 
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 26 August 2005 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|