Forfatter |
|
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
Sendt: 25 August 2005 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg skal til at hænge mine baghøjtalere op (Dali R1000), men har sådan et beslag (Vogel tror jeg) hvor man jo ligesom skal skrue den ene del af beslaget ind i højtaleren. Sker der ikke noget ved det? Ødelægger det ikke akustikken eller sådan noget?
På forhånd tak. __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 25 August 2005 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så længe skruen sidder fast i kabinettet og der ikke bliver en utæthed i kabinettet af denne grund, skal du ikke være bekymret! Hvis der skulle være en mikroskopisk ændring i lyden, tror jeg du skal have en fantastisk god hørelse til at konstatere den!
Noget andet er så, om du har mod på at skrue en skrue i dine højttalere!
- BR
|
Til top |
|
|
Insaniac Forum Bruger

|
Sendt: 25 August 2005 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
Noget andet er så, om du har mod på at skrue en skrue i dine højttalere!
- BR
|
|
|
Hvad mener du med mod på? Kan der da ske noget? Jeg skal skam ingenting skrue, for jeg er en abe til det, men det skal min far derimod :) __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

|
Sendt: 25 August 2005 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der sker skam ikke noget, jeg havde bare selv meget svært ved at "skamfere" mine baghøjttalere med at skrue en skrue i! Det gjorde ondt i hjertet - det er det jeg mener!
- BR
|
Til top |
|
|
Insaniac Forum Bruger

|
Sendt: 25 August 2005 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, på den måde :)
Men GULP!! Sku lige skrue to skruer i højtaleren. Den første gik fint, den næste knak. Total weird. Det er som om den rammer på noget. Nu håber jeg den fungerer  __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

|
Sendt: 25 August 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Insaniac skrev:
Hehe, på den måde :)
Men GULP!! Sku lige skrue to skruer i højtaleren. Den første gik fint, den næste knak. Total weird. Det er som om den rammer på noget. Nu håber jeg den fungerer 
|
|
|
Nu huskede I vel at forbore hullet, ik?
- BR
|
Til top |
|
|
Insaniac Forum Bruger

|
Sendt: 25 August 2005 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
[Nu huskede I vel at forbore hullet, ik?
- BR
|
|
|
Nej, det gjorde vi ikke? Min far er håndværker så regnede med han vidste hvad han havde gang i 
/Update: Har lige konfronteret ham med det :) Han sagde at det nok var derfor den knækkede så det gør vi nok med den anden højtaler. Han havde nok undervurderet hårdheden af plastikken bagpå. __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

|
Sendt: 25 August 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Insaniac skrev:
BjarkeNR skrev:
[Nu huskede I vel at forbore hullet, ik?
- BR
|
|
|
/Update: Har lige konfronteret ham med det :) Han sagde at det nok var derfor den knækkede så det gør vi nok med den anden højtaler. Han havde nok undervurderet hårdheden af plastikken bagpå.
|
|
|
Endnu en erfaring rigere . Ellers er det vel ikke værre end at skrue skruen tilbage ved at holde om den med en tang, for derefter at bore hullet op og sætte en skrue i.
- BR
|
Til top |
|
|