Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
Sendt: 27 August 2005 kl. 08:00 | IP-adresse registreret
Enig med ovenstående, men jeg mangler også ofte et katalog over produkter med nypris og evt. data og billede. Måske kunne vi alle bidrage med lidt information og på den måde få lavet en oversigt.
Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
Sendt: 28 August 2005 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
Buch skrev:
Enig med ovenstående, men jeg mangler også ofte et katalog over produkter med nypris og evt. data og billede. Måske kunne vi alle bidrage med lidt information og på den måde få lavet en oversigt.
Til ovenstående kan jeg kun sige - hav tålmodighed med den nye version af HIFI4ALL.DK.
Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
Sendt: 28 August 2005 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
ja bjarke det bliver spændende at se hvad admin & co har fået bakset sammen,ellers er der jo bare og spørge herinde,det er 98% sikkert der er en der ved det
Bruger siden: 11 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
Som start - Tak til alle for hjælpende hånd - er meget værdsat! Jeg har en ældre 43 kg tung TOA 300 D Pa forstærker som jeg har købt af et lukket hotel/disko/live osv skisted i østrig
jeg har alle detaljerede papirer på den, men kan ikk finde noget som helst lignende jeg kan sammenligne med for at finde en ca pris (altså salgspris) håber der er nogen der er mere "belæste/erfarne" end mig som kan sige mig om det virkelig ER så meget kram som jeg selv tror????
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum