| Sendt: 31 August 2005 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står og skal af med mit gamle anlæg fordi jeg er ved at lave en gradvis opgradering til et nogenlunde surround setup. (I første omgang Harman Kardon DVD31 og AVR-635).
Jeg er dog rimeligt ude af touch med HiFi verdenen og kender faktisk kun nypriserne på mit udstyr, og ikke hvad jeg rimeligtvis kunne forlange for det brugt. Anlægget er købt nogenlunde samlet, og er ca. 6 år gammelt, men alt er i perfekt stand, uden ridser eller skavanker af nogen som helst art. (Jeg er fanatisk med at passe på mit grej!). Jeg regner med at sætte til salg på enten QXL eller DBA.dk, så det jeg skal bruge er hvilke slutpriser jeg kan forvente, så jeg ikke snyder mig selv.
Bemærk at dette ikke er en salgs annonce... :) (Men hvis nogen er interesseret, kan jeg kontaktes på PM eller email).
Grej: Sony FA3ES (sort). Stereoforstærker fra ES serien, kostede vist omkring 4500-5000 da jeg købte den ny.
Sony CDP XB920 (sort). CD afspiller fra QS serien, kostede 3.000 da jeg købte den. Det er modellen med en stål stabilisator på transporten.
Sony MDS JE-510 (sort). Minidisk afspiller. Kostede vist 1500-1800 da jeg købte den.
JBL LX5 (sort/turquis). 3-vejs højttalere der spiller ok. Godt finish. Titanium domes, og kunststof membraner. (Poly-et-eller-andet). Jeg er meget i tvivl, jeg gav 1500,-/stk, men i Expert havde de dem listet som tilbud, med en førpris på 3500,-/stk, hvilket jeg ikke er sikker på passer nogen steder. Jeg ved ikke engang om det er anstændige højttalere - de spiller udemærket, men så heller ikke mere. Som det andet er de i nærmest perfekt stand, uden skrammer og ridser. Frontstoffet er heller ikke synderligt slidt. Der er dog skruet et par sorte beslag på bagsiden til ophæng, men det ser udemærket ud, ikke et hack-job. :)
Sort HiFi rack med røgede glashylder. Jeg kan ikke huske mærket, men det er en ret lækker rack med plads til 3 enheder. Den er tung som fanden, og kostede 1800,- fra ny.
Hvis nogen har bud på hvilke priser jeg skal smide dem til salg til, så vil jeg meget gerne høre.
L.
|