Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 01:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Prisvurdering : Qln 604 MK II (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
arra
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 23 September 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har efter opgradering af mine højttalere( til B&W 604 s3 , hvem sagde b&w ikke kunne spille bas?  ) naturligvis ikke bruge for mine gamle højttalere, et sæt Qln 604 MK II i Eg. De er 9 måneder gamle og er i perfekt stand bortset fra 2 parallelle ridser på toppen af den ene højttaler. Ridserne kan dog ikke ses med mindre man står tæt på og ser fra den rette vinkel, så er imho ubetydelige. 

Har selv regnet med at sætte dem til salg for 3000 kr men vil lige spørge jer lidt til råds inden jeg sætter dem til salg.

mvh

Christian

Til top Vis arra's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af arra Besøg arra's Websted

jaro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 September 2005 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Hvorfor vil du af med dem? Er du ikke tilfreds med lyden eller er det selve bassen?
Til top Vis jaro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jaro

arra
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 September 2005 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

Det er ikke fordi at de ikke lyder godt...for det gør de bestemt, og bassen er der som sådan ikke noget galt med. Men mine nye b&w dm 604 s3 er bare mere detaljerede i diskant/bas og lyden er samlet set bedre i mine øre.

Men til den pris som et nyt sæt Qln 604 MK II går for(5795 kr lige pt mener jeg) er de alle pengene værd.

De 9 måneder jeg har haft dem har jeg været MEGET glad for dem, men nu efter jeg har lyttet lidt til mine nye højttalere er der ingen tvivl om at det var en klog beslutning at opgradere.  Hvilket det os burde være til den pris( 10k imod ca 6 k pr sæt)

mvh

Christian

Til top Vis arra's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af arra Besøg arra's Websted

arra
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 September 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

Ingen?

Har brug for at slippe af med dem rimeligt hurtigt da jeg slet ikke har plads til at have et ekstra par gulv højttalere stående så vil gerne ha nogle flere vurderinger.....sætter sættet til salg på søndag, vurdering eller ej.

mvh

Christian

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 September 2005 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

3000 kr. lyder fornuftigt

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes