Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. maj 2025 | 16:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: sjovt forum (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
spilfair
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg gennem nogle måneder jævligt besøgt dette forum for at finde ud af hvilket TV. Jeg skulle vælge efter at mit gamle Sony skulle pensioneres efter 15 års tro tjeneste.

Der er tilsyneladende flere grupper af bruger, der hver især morer mig lidt.

1. Nørderne som kan lave tråde på flere hundrede sider om små spidsfindigheder, uden nogen sinde at komme tæt på enighed.

2. De nye brugere der tror at det er en HOT-line der kan give svar på alt hvad de måtte komme i tanke om. Og helst inden 2 timer.

3. De nærrige der skåndselsløst jagter den til enhvertid laveste pris, og gerne bestiller i Peru. De forventer dog stadig at vidunderet bliver afhentet og repareret i DK. af leverandøren.

4. Den nervøse som vil sikre sig mod fremtid. For tænk hvis der kom noget bedre om 3 mdr.

De er jo alle herlige på hver sin måde:

1. De er uden for pædagoisk rækkevidde.

2. Brug dog søgefunktionen, de få som ved noget gider ikke svare på de samme spørgsmål igen og igen.

3. Glæd jer over besparelsen indtil l**tet står af, og betal så prisen.

4. Behold pengene i banken. Der vil være noget bedre til samme pris om 3 mdr. That life.

Har selv valgt følgende løsning. Handlet den lokal godt ned i pris. Får varen, glæder mig over mit køb, kigger ikke priser mere. Kommer tilbage igen om 10 år når nyt trænges igen.

Godt nørderne kan holde liv i sitet i mellemtiden.

God aften til alle . Og tak for oplevelsen.

Ps: Har sikkert glemt at nævne nogen  

Til top Vis spilfair's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spilfair

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

husk lige dem med selvironi lidt sandhed er der nok i det

Dr-Tricket
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Hej

Tror nu ikke folk på dette forum er sjovere end folk på alle andre forums, folk der gider fordybe sig i en diskussion på et givent forum er vel altid lidt nørd

XenoCypraZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

spilfair skrev:

Nu har jeg gennem nogle måneder jævligt besøgt dette forum for at finde ud af hvilket TV. Jeg skulle vælge efter at mit gamle Sony skulle pensioneres efter 15 års tro tjeneste.

Der er tilsyneladende flere grupper af bruger, der hver især morer mig lidt.

1. Nørderne som kan lave tråde på flere hundrede sider om små spidsfindigheder, uden nogen sinde at komme tæt på enighed.

2. De nye brugere der tror at det er en HOT-line der kan give svar på alt hvad de måtte komme i tanke om. Og helst inden 2 timer.

3. De nærrige der skåndselsløst jagter den til enhvertid laveste pris, og gerne bestiller i Peru. De forventer dog stadig at vidunderet bliver afhentet og repareret i DK. af leverandøren.

4. Den nervøse som vil sikre sig mod fremtid. For tænk hvis der kom noget bedre om 3 mdr.

De er jo alle herlige på hver sin måde:

1. De er uden for pædagoisk rækkevidde.

2. Brug dog søgefunktionen, de få som ved noget gider ikke svare på de samme spørgsmål igen og igen.

3. Glæd jer over besparelsen indtil l**tet står af, og betal så prisen.

4. Behold pengene i banken. Der vil være noget bedre til samme pris om 3 mdr. That life.

Har selv valgt følgende løsning. Handlet den lokal godt ned i pris. Får varen, glæder mig over mit køb, kigger ikke priser mere. Kommer tilbage igen om 10 år når nyt trænges igen.

Godt nørderne kan holde liv i sitet i mellemtiden.

God aften til alle . Og tak for oplevelsen.

Ps: Har sikkert glemt at nævne nogen  

Hejsa, velkommen til... eller farvel. Kan ikke rigtig finde ud af om du godt kan lide det her, eller ej.

Du har ret i din iagtagelse, og jeg har også selv ofte siddet og grint lidt for mig selv over diverse tråde herinde.
Men vi er gud ske tak og lov ikke ens. Det er helt rigtigt det du siger at man måske kan dele folk ind her. Men kom ikke og tro det er bedre andre steder.

Et sted som Newz.dk.... Det er simpelthen fantastisk. Næsten lige gyldig hvilken nyhed der kommer, ender det i en krig om at enten Windows eller linux er bedst. Der synes jeg at dette forum brillierer hvor folk, ofte. Gider bruge deres tid, og hjælpe nybegyndere/uerfarne bruger, og vejlede dem.

Jeg synes, selv om du måske enig. At dette er et godt forum. Jeg har lært at springe de indlæg over hvor folk enten sviner hinanden, eller at der ikke er noget og komme efter for mig.

Fortsat god aften selv.

[Pyramaze - Sleepy Hollow]
Til top Vis XenoCypraZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af XenoCypraZ Besøg XenoCypraZ's Websted

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

XenoCypraZ skrev:
Hejsa, velkommen til... eller farvel. Kan ikke rigtig finde ud af om du godt kan lide det her, eller ej.

Du har ret i din iagtagelse, og jeg har også selv ofte siddet og grint lidt for mig selv over diverse tråde herinde.
Men vi er gud ske tak og lov ikke ens. Det er helt rigtigt det du siger at man måske kan dele folk ind her. Men kom ikke og tro det er bedre andre steder.

Et sted som Newz.dk.... Det er simpelthen fantastisk. Næsten lige gyldig hvilken nyhed der kommer, ender det i en krig om at enten Windows eller linux er bedst. Der synes jeg at dette forum brillierer hvor folk, ofte. Gider bruge deres tid, og hjælpe nybegyndere/uerfarne bruger, og vejlede dem.

Jeg synes, selv om du måske enig. At dette er et godt forum. Jeg har lært at springe de indlæg over hvor folk enten sviner hinanden, eller at der ikke er noget og komme efter for mig.

Fortsat god aften selv.

Jeg kan heller ikke rigtig blive klog på om det er positivt eller negativt ment, men vel sagt XenoCypraZ 

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Jeg kan heller ikke rigtig blive klog på om det er positivt eller negativt ment, men vel sagt XenoCypraZ 

Jeg tror nu mest, at den etnografiske kommentar er ment på dette under-forum om Tv/projektion, hvor der rigtig nok er rigtig mange spørgsmål man kan sætte ind under de nævnte kategorier. Jeg vælger at læse den som en ironisk distanceret, men humoristisk betragtning...

Men XenoCypraz kommentar er nu en god beskrivelse af hele debatforummet 

pekr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2005
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

LOL, true
Til top Vis pekr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pekr

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Det ville være et ufatteligt tørt forum uden alle herinde.. modspillet (for samspil er der sjældent  ) er hvad der gør de lange tråde værd at læse og bag de ofte provokerende, pinlige, saglige, usaglige, selvhøjtidige (osv) udtalelser kan man som oftest lære en del..

ofte virker det somom mange bevist prøver at finde en anden indagng til et emne, uden måske at stå helt inde for, men det er hvad der giver en frugtbar diskusion.

mangfoldigheden er dette forums største aktiv
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

spilfair skrev:

Det er jo netop det der er det herlige ved at deltage i et debat-forum, vi er ikke alle enige, og forskelle bringer ny viden. Men ja, nogle gange ender det hele op i flue-knepperi

spilfair skrev:

Jeg må indrømme at jeg ryster på hovedet af dem der stiller et spørgsmål og 10 minutter efter spørger om der ikke er nogen der har en mening, eller om vi blot hader vedkommende. Det er ikke alle der sidder og refresh'er hvert halve minut, og det er da bestemt langt fra alle der er på jævnt fordelt over dagen - de fleste er på en eller to gange i et døgn, hifi4all er ikke en monetær support-organisation der sidder standby for at besvare spørgsmål.

spilfair skrev:

Som de siger i Tyskland: Geiz ist geil. Det synes jeg nu ikke. Man forsøger naturligvis at finde den bedste pris, eventuelt prutte om den, men der vil desværre altid være nogle der skal overdrive. Det er fint at man handler i udlandet, men så må det være med den forståelse af de betingelser der så gør sig gældende, og måske kan man være heldig at producenten har Europa-garanti, så er man jo godt stillet. Værre synes jeg er dem der konsekvent skam-byder på brugtmarkedet i håb om at idioten er blevet så fortvivlet at han nærmest er klar til at smide varen på skrottepladsen - vi vil alle gøre en god handel, ja, men den skal også være fair for begge parter.

spilfair skrev:

Dem synes jeg ikke der er så mange af herinde, men det afhænger sikkert også af varen. F.eks. vil projektor-markedet et stykke tid endnu ligge under for at om 6 måneder kommer der en ny og bedre model til den samme pris, og så er det jo fristende at vente - men så får man nok aldrig handlet, og får aldrig glæden af varen

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes