Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 04:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Når nu Steen Duelund mindes (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
skruerselv
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

heltny/cujo

Bruger siden: 05 Juni 2005
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Sendt: 12 November 2005 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

Når nu Steen Duelund mindes - skulle vi så ikke lave en emneside, hvor vi ser ALLE konstruktioner der har med Steen Duelund at gøre ???????

Ingen konkurrence eller andet, "bare" nogle fortællinger og billeder af noget af det han har lavet, haft fingrene i eller hjulpet med.

Det synes jeg var en god idé - er jeg ene om det ???

Til top Vis skruerselv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skruerselv

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 November 2005 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu skal jeg ikke reklamere unødigt, men det er jo, det der skal blive resultatet af Gryphons arrangement på www.hifi-musik.dk, at man ender med en selvstængig side om Steen.

Jeg ville være ked af det, hvis en masse information på denne måde ikke kom med eller blev spredt.

Håber du forstår.

Frederik Carøe
Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

skruerselv
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

heltny/cujo

Sendt: 12 November 2005 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Frederik Carøe skrev:

Hej

Nu skal jeg ikke reklamere unødigt, men det er jo, det der skal blive resultatet af Gryphons arrangement på www.hifi-musik.dk, at man ender med en selvstængig side om Steen.

Jeg ville være ked af det, hvis en masse information på denne måde ikke kom med eller blev spredt.

Håber du forstår.

Yes ok.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 November 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Frederik Carøe skrev:
Nu skal jeg ikke reklamere unødigt, men...

Måske var det mere i Steens ånd at holde hele herligheden her på Hifi4all, da mange af brugerene her, jo har chattet med Steen (mig selv inklusive), og I risikerer at en masse personer her på Hifi4all slet ikke opdager at I kører denne konkurrence?

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Sendt: 12 November 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Frederik Carøe skrev:

Måske var det mere i Steens ånd at holde hele herligheden her på Hifi4all, da mange af brugerene her, jo har chattet med Steen (mig selv inklusive), og I risikerer at en masse personer her på Hifi4all slet ikke opdager at I kører denne konkurrence?

Hej

Det er Gryphon, der arrangerer konkurrencen og mindesiden, hvorfor den holdes på www.hifi-musik.dk og ikke www.hifi4all.dk, ved jeg ikke, jeg giver kun min fulde støtte til arrangementet.

Frederik Carøe
Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 November 2005 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Frederik Carøe skrev:

Så vidt jeg er orienteret tilbød Flemming Rasmussen det flere gange til Hifi4All, hvorfor det ikke blev til noget, ved jeg til gengæld ikke !

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 12 November 2005 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

I og med det er nogle af Duelund's samarbejdspartnere, forretningsforbindelser, gode venner og aktører på www.hifi-musik.dk der er både ophavsmænd til og sponsorer for projektet, synes jeg det er der den hører til.

Hvis der er nogen der ikke kan finde det forum hvor tråden er oprettet, eller som vil lave en pendant til den, må de selv finde ud af at løse det problem.

Jævnfør den politik der er lagt til fra dette forum er lagt til grund for samarbejdet med kollegaforummet vil det heller ikke være passende at flytte den herover.

Sidst, men ikke mindst har der jo været rigelig med tid for aktører her i dette forum til at komme på banen med et lignende projekt, uden at det har manifesteret sig i noget konkret, så kan det jo kun glæde at der er andre der vil gøre det.

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.

skruerselv
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

heltny/cujo

Sendt: 12 November 2005 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Det må jo siges at det VAR en dum idé - det jeg gjorde

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 12 November 2005 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Sund skrev:

I og med det er nogle af Duelund's samarbejdspartnere, forretningsforbindelser, gode venner og aktører på www.hifi-musik.dk der er både ophavsmænd til og sponsorer for projektet, synes jeg det er der den hører til.

Hvis der er nogen der ikke kan finde det forum hvor tråden er oprettet, eller som vil lave en pendant til den, må de selv finde ud af at løse det problem.

Jævnfør den politik der er lagt til fra dette forum er lagt til grund for samarbejdet med kollegaforummet vil det heller ikke være passende at flytte den herover.

Sidst, men ikke mindst har der jo været rigelig med tid for aktører her i dette forum til at komme på banen med et lignende projekt, uden at det har manifesteret sig i noget konkret, så kan det jo kun glæde at der er andre der vil gøre det.

Med undtagelse af nogle uendeligt få (3 stk + en meget gammel prototype Hr.Rasmuusen aldrig gjorde brug af) nyere konstruktioner hvor kun én er konstrueret af Steen selv så vil alle bidrag være hobbyarbejde hvilket ville passe fint her på siderne, helst kemisk renset for enhver form for konkurrence og pengepræmier.

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2005 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Jeg advokerer ikke for at man ikke skal oprette en Duelund Memorial her, eller for den sags skyld andre steder, jeg påpeger blot at det er gjort, og at det er folk der havde samarbejde og samkvem med Steen Duelund.

Så må andre jo finde deres måde at gøre det på.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 12 November 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

Med undtagelse af nogle uendeligt få (3 stk + en meget gammel prototype Hr.Rasmuusen aldrig gjorde brug af) nyere konstruktioner hvor kun én er konstrueret af Steen selv så vil alle bidrag være hobbyarbejde hvilket ville passe fint her på siderne, helst kemisk renset for enhver form for konkurrence og pengepræmier.

Ja, der kan da næppe være noget galt i at brugerene her på dette forum, diskuterer deres egne selvbyggerprojekter, med inspiration fra Steen Duelund.
Det gør de jo allerede i stor stil, og går vel næppe igang med at slette deres DIY-tråde om det.

Ganske vist kan man så ikke vinde noget, men det er der nok mange der ikke går så meget op i.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 12 November 2005 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

skruerselv skrev:
Det må jo siges at det VAR en dum idé - det jeg gjorde

Brugerene her på dette forum, kan da oprette tråde frit i DIY, og oploade billeder her, som de har lyst til. Jeg mener ikke at der er nogle regler der siger hvad de må handle om, og om at man skal holde øje med hvad der foregår andre steder på internettet?

Og når der ingen konkurrencer kører her, er der da helt sikkert ikke tale om nogen konflikt af nogen art.

Men vi kunne også vente til et-årsdagen for Steens død, som er den 26/4-06 ?

Dog har jeg meget svært ved at se at nogen DIY-tråd her, skulle være upassende. Hvis man ligefrem skulle føle sig presset til at oprette en profil på et andet site, for at vise sine ting, så er det da noget man selv gør. Der er ingen der lægger pres på en.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 12 November 2005 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:
Spencer skrev:

Frederik Carøe skrev:

Så vidt jeg er orienteret tilbød Flemming Rasmussen det flere gange til Hifi4All, hvorfor det ikke blev til noget, ved jeg til gengæld ikke !

Det er ganske korrekt at Flemming tilbød HIFI4ALL.DK samme, og HIFI4ALL.DK sagde faktisk også ja tak til tilbudet.

Vi bedte dog Flemming komme med et udspil til projektet, grundet det lidt eller meget ringe indgående kendskab til Steen Duelund, hvilket vi desværre aldrig fik - det er årsagen.

Tiltaget fejler ikke ikke noget, og jeg er dog af den holdning, at ønsker man at deltage i en konkurrence om pengepræmier og lign., skal det selvfølgelig ikke foregå via HIFI4ALL.DK, som ikke udbyder konkurrencen.

Omvendt skal vi heller gøres til dommer over for hvilke emner der skal diskuteres af brugerne, det er helt op til jer selv!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Sendt: 12 November 2005 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Drenge, skal vi ikke bare følge Gryphons forslag, og vise alle Duelunds tiltag og underfulde maskinerier, istedet for at skændes?

Vil I ikke nok ?

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 12 November 2005 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

blackhawk skrev:

Drenge, skal vi ikke bare følge Gryphons forslag, og vise alle Duelunds tiltag og underfulde maskinerier, istedet for at skændes?

Vil I ikke nok ?

Til de der vil læse om det der er skrevet i de snart 340.000 indlæg her på sitet, er her en specifik søgning på Duelund på hifi4all.

Foreløbig 3.530 søgeresultater på Duelund, hvilket mere end klart antyder hans indflydelse og påvirkning her på sitet!

Intet under at Steen Duelund var, og stadig er, velholdt for sine idéer og farverige facon.

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Sendt: 12 November 2005 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Den gode Duelund har efterhånden kostet mig en ikke ringe sum penge, og GUDSKELOV for det.

Smiler hver gang jeg sætter en skive på

Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2005 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Quote @ Red:

Omvendt skal vi heller gøres til dommer over for hvilke emner der skal diskuteres af brugerne, det er helt op til jer selv!

Godt sagt og lige præcis hvad jeg mente.

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 13 November 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

Hej  !

Det glæder mig at vi alle kan mindes Steen i fællesskab. Det er værd at bemærke at når konkurrencen er slut, vil alt blive flyttet til en separat hjemmeside som skal ære Steens minde.

Der vil således være tale om et sted hvor man kan starte, hvis man vil vide mere om Steen, og lære lidt om personen bag. Den hjemmeside (hvis navn endnu ikke er offentligtgjort) vil være betalt af Gryphon og/eller Duelund Coherent Audio.

Dem der ikke ønsker at deltage i konkurrencen, opfordres til at skrive indlæg alligevel, da det vil være den bedste måde at ære Steen (skulle man være så uheldig at vinde alligevel, kan man jo altid nægte at modtage sin præmie  )

Som Kenneth så rigtigt sagde, er det et rent tilfælde at konkurrencen endte hos hifi-musik. Det betyder også at man jo ikke behøver at skifte internetforum fra hifi4all til hifi-musik. Man kan nøjes med at skrive sit indlæg om Steen på hifi-musik, og så ellers fortsætte med at slå sine folder på hifi4all.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes