Sendt: 23 November 2005 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så længe der er et over og et stadig støre under danmark... vil det kun blive værre og værre TRO MIG!...
Som samfundet udvikler sig pt. vil vi om 5 - 10 år. have sydamerikanske tilstande!.. (take one wrong turn, and you'r DEAD)
Og tyveri og røveri vil eksplodere!.. vi er et samfund med så meget oplysning at de der ryger ud i l**tet.. og skubbes ud på et side spor (det værende "gammel" danskere eller "ny" danskere) ikke finder sig i det! og har intelligens nok til at "gøre noget" (strike back) og ikke bare "dukker" nakken så som det ses i store dele af den 3 verden!..
Moral bliver noget for dem med røven på det tørre!...
Ik fordi jeg er specielt socialt udsat eller mangler noget tvert om!... og jeg heller ikke har nogen sympati for sådanne ting som i operation X vist!... (tænk hvis det var ens eget udstyr!?? uha!! )
Men jeg har forståelse for hvorfor moralen kan være som den er blandt nogle! og hvad der sker i samfundets mindre sol beskinnede sider! (mest skummelt er dog de der har penge nok! men alligevel køber hæler varer for at spare lidt mere! GRÅDIGHED! FØJ!!!!!!!)
mvh. __________________ M.
|