Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 18:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Sunwave SRC-1600 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mbk6
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har netop købt en Sunwave SRC-1600.
Den virker meget overbevisende, men har dog nogle problemer med mit TV, et Thomson 29" (CRT)

Jeg har prøvet alle de koder fra det tilhørende blad hvor Thomson er nævnt, og  jeg har prøvet auto funktionen.

Ingen af koderne fra kodebrevet har virket, auto funktionen har fundet  et program der kun skrue op og ned for lyden, skifte kanal og slukke, samt skifte kanal på tallene men ikke mere, ingen menu'er eller lign. virker.

Når jeg så koder ting ind manuelt sker der noget sjovt, ja jeg kan sætte den op til at bruge menuer, men hvis nu jeg sætter taster op til at navigere op og ned i en menu, så kan jeg kun gå et tak op, altså, hvis jeg trykker op, så hopper den op, men når jeg trykker op igen sker der ingenting.

Jeg tror den originale sender et fx. "gå op" signal når jeg trykker op, men når jeg så trykker op en gang til tror jeg remoten sender et "igen" signal.
Hvis jeg bruger min originale fjernbetjening og Sunwave'en sammen kan jeg få det til at virke.
Hvis jeg trykker op på Sunwave, og så op på originalen, og til sidst på Sunwave, så går den fint de tre tak op, men jeg kommer aldrig længere end et tak uden original fjernbetjeningen.

Jeg mistænker at den originale fjernbetjening sender et "igen" signal på mange ting, dette gør programmeringen af remoten _meget_ besværlig, da første gang gør den som den skal, men næste gang jeg trykker på samme knap sker der ingenting på fjernsynet.

Nogen der kender en løsning på mit problem, eller har en god ide til hvordan jeg får en løsning?

Michael
Til top Vis mbk6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbk6

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes