Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 15:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Vurdering af Sony reciever + cdafspiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MickOutzen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 31 Januar 2006 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Har købt nyt udstyr, så derfor er en vurdering af følgende nødvendig:

1 stk. Sony GX900ES Reciever http://www.detosnu.dk/04.jpg
1 stk. Sony X202ES Cd-afspiller http://www.detosnu.dk/03.jpg

Alder: +10 år

Manualer haves

Ingen kvitteringer - købt brugt

Vurderingen må gerne deles op, så det fremgår, hvad man evt vil kunne få for delene både på diverse auktionssteder (QXL, DBA osv) og herinde på HIFI4ALL.dk

Med venlig hilsen og på forhånd tak

/Mick Outzen

MickOutzen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2006 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har en ide om at de er mere end 1000 kr værd, men har ikke helt styr på hvor meget jeg muligvis kan få for dem...

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 31 Januar 2006 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Ahrg, det er da vist lidt af en umulig opgave....er det ikke ?....Ligefrem at skulle differientiere buddene op til QXL, DBA mm........( er der i det hele taget forskel i priserne på disse medier ?...tror det næppe...)

Hvorfor tager du ikke blot og klasker dit grej ind i de pågældende medier, og prøver at forlange kr. 1.000, som du selv mener at det er værd ?

- og skulle det ikke være solgt indenfor et par uger/en måned, ja, så har prisen nok været for høj 

Men umiddelbart tror jeg at det bliver svært at sælge så gammelt grej som ikke - og misforstå mig nu ikke, Sony ER fine grejer - er udpræget high-end, eller eftertragtet på nogen måde......

Held og lykke med det

mvh

MickOutzen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Joo, det er muligvis ikke den letteste løsning....(har blot en del erfaring fra diverse IT forums, hvor priserne næsten altid bliver delt op i dba/qxl osv kontra det givne forum)

Men jeg tror da jeg vil prøve dit forslag, det er jo dovenskab at forlange for lidt

/Mick

Tøffe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 31 Januar 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Hej Mick

For ca. 1-1½ år siden solgte jeg en x202'er magen til din. Den var i mint-condition og med manual, og den fik jeg 1200 for, men det tog altså nogle uger at få den solgt - den var ikke væk i løbet af en time eller to . Jeg havde sat min afspiller til salg bl.a. her på siden og DBA, og uden at være sikker mener jeg faktisk at det var en her på siden der købte den. Men det er ellers en fin maskine... Receiveren kender jeg ikke moget til - held og lykke med salget!

Tøffe

Til top Vis Tøffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tøffe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes